  • 1. Data: 2003-07-21 18:35:10
    Temat: prawo o gospodarce odpadami...
    Od: "Kolezanka" <a...@w...pl>

    Na poczatku chcialabym sie przywitac,bo jest to moj pierwszy post na tej
    grupie.
    Moze ktos z Was bedzie mogl mi pomoc.
    Poszukuje informacji na temat regulacji prawnych dotyczacych gospodarki
    odpadami. Glownie chodzi mi o to jak to wyglada teraz i jak bedziemusialo
    zmienic sie gdy wejdziemy do UE.
    Intersuja mnie regulacje dotyczace odpadow organicznych,czyli sprawy
    dotyczace hodowcow zwierzat,oczyszczalni sciekow,segregowanych odpadow
    komunalnych,gieldy warzywne,ubojnie zwierzat itp itd.
    Prosze o linki,pliki cokolwiek.
    Z gory wielkie dzieki!

  • 2. Data: 2003-07-21 23:20:54
    Temat: Re: prawo o gospodarce odpadami...
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Kolezanka wrote:

    > Na poczatku chcialabym sie przywitac,bo jest to moj pierwszy post na tej
    > grupie.

    Witaj, koleżanko Kolezanko! ;)

    > Poszukuje informacji na temat regulacji prawnych dotyczacych gospodarki
    > odpadami. /.../ Prosze o linki,pliki cokolwiek.

    http://odpad.pl/pp.php

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów