  • 11. Data: 2019-03-01 12:39:26
    Temat: Re: Sądowa definicja antysemityzmu
    Od: ń <k...@t...sie>

    Troszkę tu jest pies pogrzebany.
    Bo antykatolicyzm od antypolonizmu jednak można odróżnić.

    -----

  • 12. Data: 2019-03-01 15:03:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 11:33, tracz pisze:

    > A jest jakieś ustawowe określenie pornografii, czy biegły za każdym razem
    > wydaje opinię dla konkretnego przypadku?

    tracz nie wie czy może nadal trzymać dziecięcą pornografię na swoim
    kompie ? pytania się mnożą:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-03-01 15:09:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 01:24, Marcin Debil pisze:
    > Za PWN: antysemityzm <<wrogość wobec Żydów jako grupy wyznaniowej lub etnicznej;
    > też: teoria uzasadniająca taką postawę>>
    >
    > Będziesz teraz definiował wrogość?:)

    nie wrogość, potrzebna jest definicja żyda, ale wtedy odezwie się debil,
    że to właśnie jest antysemityzm i kółko się zamknie:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 14. Data: 2019-03-01 15:50:29
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 15:09, u2 pisze:

    > nie wrogość, potrzebna jest definicja żyda, ale wtedy odezwie się debil,
    > że to właśnie jest antysemityzm i kółko się zamknie:))))))))

    oczywiście semici to dużo szersze pojęcie od żydów:)

    https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/Semici;3973860.htm

    Semici, ludy semickie,
    termin wywodzący się z językoznawstwa (języki semickie), niemający
    konotacji etnicznych, używany na określenie ludów zamieszkujących
    staroż. Bliski Wschód (Żydzi, Asyryjczycy, Babilończycy, Aramejczycy,
    Fenicjanie, Arabowie i in.), wprowadzony w XVIII w., obecnie w nauce
    zarzucony;

    nawiązuje do Sema, jednego z potomków Noego.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 15. Data: 2019-03-01 16:00:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 11:33, Olin pisze:

    > A jest jakieś ustawowe określenie pornografii, czy biegły za każdym razem
    > wydaje opinię dla konkretnego przypadku?

    Jeśli nawet jest, to mi nic na ten temat nie wiadomo. Zresztą właśnie z
    tego powodu sparwy o pornografię są raczej rzadkie.

  • 16. Data: 2019-03-01 16:09:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 1 Mar 2019 16:00:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli nawet jest, to mi nic na ten temat nie wiadomo. Zresztą właśnie z
    > tego powodu sparwy o pornografię są raczej rzadkie.

    Zatem z ustawowym określeniem antysemityzmu będzie zapewne podobny problem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2019-03-01 17:54:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 16:09, tracz pisze:

    > Zatem z ustawowym określeniem antysemityzmu będzie zapewne podobny problem.

    tracz chce ustawowo definiować pornografię dziecięcą, którą trzyma u
    siebie na kompie ?:)

    co innego antysemityzm, tutaj szafują tym określeniem jak pałką
    usenetowi zomowcy, n.p. Jcek Maciejew aka ruski troll, choć nie mają
    bladego pojęcia co ono znaczy:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 18. Data: 2019-03-01 20:50:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2019 o 16:09, Olin pisze:

    > Zatem z ustawowym określeniem antysemityzmu będzie zapewne podobny problem.

    ŁĄtwe to nie będzie, ale w każdym razie ma jakiś głębszy sens.

  • 19. Data: 2019-03-01 20:50:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zatem z ustawowym określeniem antysemityzmu będzie zapewne podobny problem.

    Łatwe nie będzie,. ale przynajmniej będzie miało głębszy sens.

  • 20. Data: 2019-03-02 14:01:25
    Od: ń <k...@t...sie>

    Kiedyś było prościej: wystarczyło zapytać koszerną gazetę o zdanie (na każdy inny
    temat też), ale PiS tak łatwy i intuicyjny system
    rozpie.....ł.

    -----