  • 1. Data: 2006-05-23 15:38:37
    Temat: Sąd zabrał mi komputer
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    jestem oskarżony o popełnienie przestępstwa z art. 202 par 4a.
    Dziś na rozprawie sąd orzekł przepadek komputera. Paragraf 5 art 202 mówi,
    że sąd może orzec przepadek w przypadku popełnienia przestępstw z artykułów
    od 1 do 4 a ja mam zarzut z par 4a. Na jajkiej podstawie sąd odebrał mi
    komputer?

    Jacek

  • 2. Data: 2006-05-23 15:41:42
    Temat: Re: Sąd zabrał mi komputer
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A co to za przestepstwo z tych paragrafow co przytaczasz?
    Orzekl bo chcial orzec, sad to sad:(

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-05-23 15:53:37
    Od: "MS" <s...@p...onet.pl>

    Jaki wyrok dostałeś ?

  • 4. Data: 2006-05-23 16:07:11
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    MS napisał(a):
    > Jaki wyrok dostałeś ?

    Przecież napisał, że sąd zabrał mu komputer.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2006-05-23 16:45:08
    Od: "stanley" <s...@c...pl>

    W artykule news:e4va9o$dls$1@opal.icpnet.pl,
    niejaki(a): Jacek z adresu <b...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > mówi, że sąd może orzec przepadek w przypadku popełnienia przestępstw
    > z artykułów od 1 do 4 a ja mam zarzut z par 4a. Na jajkiej podstawie

    czym predzej skladaj o odszkodowanie ...

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=
    8320629&rfbawp=1148402676.378&ticaid=11a82

  • 6. Data: 2006-05-23 16:45:36
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> writes:

    > Przecież napisał, że sąd zabrał mu komputer.

    Kaja Ty to fajna jesteś.

    --
    jimmij

  • 7. Data: 2006-05-23 17:40:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Przecież napisał, że sąd zabrał mu komputer.

    dobre :-)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 8. Data: 2006-05-23 17:40:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    jimmij napisał(a):

    > Kaja Ty to fajna jesteś.

    no nie ? :-)

    P.

  • 9. Data: 2006-05-23 17:43:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > A co to za przestepstwo z tych paragrafow co przytaczasz?

    sprowadzanie, przechowywanie lub posiadanie tresci pornograficznych z
    udzialem osob ponizej 15 roku

    P.

  • 10. Data: 2006-05-23 17:55:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > sprowadzanie, przechowywanie lub posiadanie tresci pornograficznych z
    > udzialem osob ponizej 15 roku

    uuuuuuu....panie.
    wg. mnie nie tak powinno byc jesli chodzi o sprzet.
    Juz pomijajac z jakiego paragrafu i za co, ale skoro ktos piratuje lub
    posiada cos , co jest zagrozone wiezieniem lub grzywna, to wg. mnie nie
    powinno byc tak odrazu przepadku mienia, przeciez to niema nic do rzeczy.
    Popelnil przestepstwo, ok, to wiezienie, lub wiezienie w zawieszeniu,
    grzywna, niech placi, dopiero jak nie ma z czego zaplacic to niech oddaje
    sprzet, tak wg. mnie powinno byc.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344