  • 31. Data: 2007-11-25 13:51:22
    Temat: Re: Sad rozpatruje zazalenie na umorzenie i ...
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    MarcinJM pisze:
    > Pytanie, czy jesli bylbym tam, to czy sad moze, ma obowiazek(?) mnie
    > wysluchac.

    niestety tak

    KG

  • 32. Data: 2007-11-25 15:32:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kam pisze:

    > niestety tak

    Mozesz rozwinac?
    Chetnie rowniez poznalbym zrodlo uszczypliwosci.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 33. Data: 2007-11-25 15:36:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Chetnie rowniez poznalbym zrodlo uszczypliwosci.

    To poczytaj to co napisałeś.
    Pewnie sobie pomyślał że skoro miałbyś to powtórzyć sądowi to będzie
    strata czasu.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 34. Data: 2007-11-25 18:29:03
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    MarcinJM pisze:
    > Mozesz rozwinac?
    > Chetnie rowniez poznalbym zrodlo uszczypliwosci.

    obserwacje
    jeśli ktoś ma rację i napisał z sensem zażalenie to jego obecność bądź
    nieobecność nic nie zmieni
    a pieniaczy co lubią sobie pogadać nikt nie potrzebuje na sali

    KG

  • 35. Data: 2007-11-25 20:36:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Znów nie odróżniasz przestępstwa od niewykonania umowy.

    To ty nie odróżniasz. Facet założył "lewe" konto na allegro. Dodatkowo
    nakłonił pracownika na założenie "lewego" konta w banku, na który kazał
    wpłacić pieniądze. Jak nic są to przygotowania do dokonania przestępstwa.
    Jeśli ktoś zawiera umowę, z góry przyjmując, że jej nie wykona, ba
    czyniąc w tym celu przygotowania, to już jest zwykłe oszustwo a nie brak
    wywiązania się z umowy cywilnej.

  • 36. Data: 2007-11-25 21:13:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Jeśli ktoś zawiera umowę, z góry przyjmując,

    Problem w tym, że to "z góry" jest tylko w twojej wyobraźni.
    Jeśli natomiast ktoś robi to "z dołu" to będzie właśnie niewykonanie umowy.
    A jak tu było nie wiem, ale nie bardzo wierzę w oszustwa na 210 zł.

  • 37. Data: 2007-11-26 02:13:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > umowy.
    > A jak tu było nie wiem, ale nie bardzo wierzę w oszustwa na 210 zł.

    No wybacz, jeśli ktoś:

    1. zakłada lewe konto na allegro i wystawia towar,
    2. zakłada lewe konto bankowe i wskazuje je jako wlasciwe do przelania
    pieniedzy z tej umowy,
    3. dokonuje wprowadzenia w błąd, mówiąc, że przesyłka jest droga, bo to
    trzeba na palecie wysłać, po czym przysyla cos w małym kartonowym pudelku,
    4. zamiast właściwego towaru, wysyła namiastkę,

    To trzeba być idiotą, aby uważać, że to zwyczajne nie wywiązanie się z
    umowy, a nie próba oszustwa.

    Nie wywiązanie się z umowy, to by było jakby facet działał podając swoje
    prawdziwe dane osobowe, swój rachunek bankowy i z pewnych przyczyn towaru
    nie wysłał.

  • 38. Data: 2007-11-26 02:58:56
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    MarcinJM pisze:

    > Ale jest roszczenie za utracone korzysci chocby.

    Spójrz na to w ten sposób - ja sprzedaję Ci Statuę Wolności za 1000
    złotych. Okazuje się (dziwnym trafem), że to jest oszustwo. Czy w
    związku z tym masz prawo żądać ode mnie utraconych korzyści z tytułu
    tego, że nie posiadasz Statui Wolności, nie możesz jej wynajmować
    zwiedzającym itp.? :)

    Pozdrawiam, argothiel