  • 1. Data: 2006-04-11 15:03:38
    Temat: Sąd grodzki - czy świadek dostaje info o wyroku?
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    Witam!

    Byłem jednym ze świadków na rozprawie w Sądzie Grodzkim. Złożyłem
    zeznania, Sąd powiedział, że to wszystko, podziękował mi ... i tyle -
    więc poszedłem do domu.

    Czy jako świadek dostanę jakąś informację o wyroku jaki zapadł?

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m

  • 2. Data: 2006-04-11 15:09:03
    Temat: Re: Sąd grodzki - czy świadek dostaje info o wyroku?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    rumcajs_m [###r...@S...gazeta.pl.###] napisał:

    > Czy jako świadek dostanę jakąś informację o wyroku jaki zapadł?

    Nie, jeśli nie jesteś pokrzywdzonym.

  • 3. Data: 2006-04-11 15:24:40
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e1ggtt$q90$1@nemesis.news.tpi.pl> Robert Tomasik
    napisał(a):

    > Nie, jeśli nie jesteś pokrzywdzonym.

    Dziękuję, ale może rozwinę temat, bo mam niedosyt :).

    Sprawa była o notoryczne zakłócanie spokoju i ciszy nocnej (Par. 51 KW),
    sprawę założyła policja po kolejnej interwencji; ja byłem jednym ze
    świadków potwierdzających zasadność wniosku o ukaranie - w swojej ocenie
    jestem więc pokrzywdzonym - ale czy z formalnego punktu widzenia też tak
    jest ? Chodzi o to, żeby w przypadku ukarania sąsiada, nie mógł on wbrew
    temu (wobec sąsiadów) twierdzić, że np. został "uniewinniony"...

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 4. Data: 2006-04-11 15:36:42
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rumcajs_m" <r...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > jest ? Chodzi o to, żeby w przypadku ukarania sąsiada, nie mógł on wbrew
    > temu (wobec sąsiadów) twierdzić, że np. został "uniewinniony"...

    Postepowanie sadowe, co do zasady jest jawne.
    Wyrok jest oglaszany publicznie. Interesuj sie wiec terminami, sledz
    wokandy, przychodz na rozprawy (jako publicznosc) a bedziesz wiedzial, jaki
    wyrok zapadl...
    A po zakonczeniu zeznawania wyszedles z sali, czy zostales na "widowni"?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-04-11 15:45:11
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e1gid9$c65$1@news.onet.pl> SDD napisał(a):

> [...]
    > wyrok zapadl...
    > A po zakonczeniu zeznawania wyszedles z sali, czy zostales na "widowni"?

    Wyszedłem z sali, bo sędzia powiedział "dziękuję to wszystko" - nawet
    zapytałem się czy mam zostać ale usłyszałem, że nie... Nikt inny też nie
    został.

    Byłem pierwszy raz w takiej sytuacji i stąd moje pytania.
    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 6. Data: 2006-04-11 15:47:45
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Wyszedłem z sali, bo sędzia powiedział "dziękuję to wszystko" - nawet
    > zapytałem się czy mam zostać ale usłyszałem, że nie...

    A czemu nie zapytales: "Czy MOGĘ zostac"?
    Nigdy nie ogladaj sie na innych :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 7. Data: 2006-04-11 15:57:26
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e1gj21$e88$1@news.onet.pl> SDD napisał(a):

    > A czemu nie zapytales: "Czy MOGĘ zostac"?

    No cóż, tak jak napisałem powyżej - przez brak doświadczenia i wiedzy o
    procedurach sądowych (wiem, wiem, nieznajomość prawa szkodzi:) )

    Rozumiem, że teraz już "po ptakach" i co najwyżej możemy zapytać
    uprzejmie sąsiada czy został ukarany? W sądzie pewnie już nie udzielą
    takich informacji?

    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 8. Data: 2006-04-11 16:16:02
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Rozumiem, że teraz już "po ptakach" i co najwyżej możemy zapytać
    > uprzejmie sąsiada czy został ukarany? W sądzie pewnie już nie udzielą

    amiętasz numer akt, albo moze zachowałeś wezwanie na rozprawę?
    Jeśli tak, to dowiesz się wszystkiego w sekretariacie sądu.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 9. Data: 2006-04-11 16:24:10
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:e1gknt$rt6$1@inews.gazeta.pl> Roman Rumpel napisał(a):

    > amiętasz numer akt, albo moze zachowałeś wezwanie na rozprawę?
    > Jeśli tak, to dowiesz się wszystkiego w sekretariacie sądu.

    I to jest dobra wiadomość :) Mam wezwanie, a na nim sygnaturę akt.
    Zobaczymy jeszcze, czy w sekretariacie nie zasłonią się jakąś
    tajemnicą...

    Dziękuję za pomoc!
    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m GG#7369391

  • 10. Data: 2006-04-11 16:26:44
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    rumcajs_m napisał(a):

    > I to jest dobra wiadomość :) Mam wezwanie, a na nim sygnaturę akt.
    > Zobaczymy jeszcze, czy w sekretariacie nie zasłonią się jakąś
    > tajemnicą...

    nie powinni. sam kiedys zeznawalem jako swiadek, to mi sedzia od razu
    powiedzial ze jak cos o wyroku moge sie dowiedziec w sekretariacie

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';