  • 1. Data: 2006-01-28 08:48:20
    Temat: Sad Najwyzszy - kto zna procedury...
    Od: "Mirkol" <s...@o...pl>

    .....ale w praktyce - funkcjonujace w wydziale karnym SN?
    Mam pytanko......
    Czy przyjecie kasacji do rozpoznania (wyznaczenie 2-go
    posiedzenia Sadu) statystycznie stwarza duze szanse
    na uchylenie wyroku lub uniewinnienie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-28 22:44:19
    Temat: Re: Sad Najwyzszy - kto zna procedury...
    Od: "Mirkol" <s...@o...pl>

    O! Nikt mi nie pomoze?

  • 3. Data: 2006-01-29 18:44:52
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Mirkol" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > O! Nikt mi nie pomoze?

    Niestety. Generalnie raczej chyba ciezko w SN zalatwic cos :) - ale
    powodzenia zycze

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-01-29 19:51:07
    Od: "Mirkol" <s...@o...pl>

    > Niestety. Generalnie raczej chyba ciezko w SN zalatwic cos :) - ale
    > powodzenia zycze

    Hahaha! Dzieki.... oczywiscie nie smialbym czegokowiek zalatwiac!
    Jeszcze by jakis Kaczor czlowiekowi (czyli mi) glowe ukrecil - co normalnie
    w przyrodzie nie wystepuje takie nienaturalne zjawisko....

    Pzdrw