  • 1. Data: 2003-11-25 12:07:43
    Temat: Sad Grodzki a procedura
    Od: "RN" <r...@p...onet.pl>

    W ktorym momencie podczas procesu w SG, ktory składal sie z 3 posiedzen
    łacznie z ogłoszeniem wyroku, strony, swiadkowie powinni zlozyc podpisy pod
    protokołem ze skladanych wyjasnien/zeznan?

  • 2. Data: 2003-11-25 15:07:16
    Temat: Re: Sad Grodzki a procedura
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RN" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pod
    > protokołem ze skladanych wyjasnien/zeznan?

    Nigdy.
    Świadkowie nigdy nie podpisują protokołu. W kolegium podpisywali, ale w
    sądzie grodzkim nie. Inna procedura. Protokół podpisuje tylko sędzia i
    protokolant.

  • 3. Data: 2003-11-25 15:11:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    pod
    > protokołem ze skladanych wyjasnien/zeznan?

    Nie składa się podpisów w ogóle.Podpisuje się sędzia i protokolant.

    Pozdr
    Leszek