  • 1. Data: 2003-11-25 09:16:11
    Temat: bar/dyskoteka
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Witam
    Mieszkam na wsi, sasiad na przeciwko uzadza bar/dyskoteke. Jak sie nie
    trudno domyslec, nie bardzo mi sie to podoba.
    Jakie sa warunki prawne takiej inwestycji? Czego ja moge sie chwycic, zeby
    unimozliwic uruchomienie tego ? Jakie pozwolenia musi miec sasiad ? Czy moze
    tak bez zgody sasiadow, uruchomic ta dyskoteke i nie dac ludziom spac po
    nocach ?? Dodam, ze mam dom bardzo blisko drogi i to bedzie bardzo uciazliwe
    w nocy.

    Dziekuje za wszelkie info w tej sprawie.

    Rafal

  • 2. Data: 2003-11-25 09:46:59
    Temat: Re: bar/dyskoteka
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpv6mu$dck$1@news.onet.pl...

> [...]
    > trudno domyslec, nie bardzo mi sie to podoba.
    > Jakie sa warunki prawne takiej inwestycji? Czego ja moge sie chwycic, zeby

    Wal od razu do proboszcza. U siebie stwórz "miejsce kultu religijnego",
    jakiś cud, objawienie czy coś podobnego ;-)

    pzdr

  • 3. Data: 2003-11-25 13:10:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    brutus wrote:

> [...]
    > moze tak bez zgody sasiadow, uruchomic ta dyskoteke i nie dac ludziom spac
    > po nocach ?? Dodam, ze mam dom bardzo blisko drogi i to bedzie bardzo

    Jezeli handluje alkoholem to musi miec na to pozwolenie.
    Bo "znajomych" to mu zaprosic raczej wolno i w swoim domu sie z nimi cala
    noc bawic tez wolno.

  • 4. Data: 2003-11-25 14:45:01
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> wrote in message
    > Bo "znajomych" to mu zaprosic raczej wolno i w swoim domu sie z nimi cala
    > noc bawic tez wolno.

    No tak, ale chyba jakas cisza nocna obowiazuje - czy sie myle ?? Jak to jest
    ?

  • 5. Data: 2003-11-25 20:44:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No tak, ale chyba jakas cisza nocna obowiazuje - czy sie myle ?? Jak to
    jest

    Jak najbardziej. Ale możesz wzywać Policję dopiero, jak zostanie
    naruszona. Przecież nie można z góry założyć, że tam będzie głośno.