  • 1. Data: 2006-05-22 18:19:25
    Temat: Sąd Grodzki Poczta nie doręczyła wezwania, znak B-35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Kierujący nie przyjął mandatu za nie zastosowanie się do znaku B-35 (zakaz
    postoju) z tabliczką powyżej 3 minut. Stał 5 minut.
    Policja skierowała sprawę do sądu grodzkiego. Kierujący interesował się
    korespondencją kierowaną na adres, wezwania w skrzynce nie było, nawet był
    na poczcie kilka razy, żadnego listu z sądu nie było. Od zdarzenia minęło
    już kilka miesięcy, kiedy do zakładu pracy przyszło pismo od komornika o
    zajęciu z wynagrodzenia kwoty 250zł.
    Kierujący poszedł do komornika, który stwierdził, że wezwania były
    wysyłane, ale nie zostały odebrane i wróciły do sądu z adnotacją: nie
    odebrano w terminie, a co za tym idzie uznane są za doręczone prawidłowo.
    Wezwania adresowane były prawidłowo.

    Kto zawinił ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl

  • 2. Data: 2006-05-22 18:41:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy*
    stuknęła w klawisze i oto co powstało:

> [...]
    > zostały odebrane i wróciły do sądu z adnotacją: nie odebrano w
    > terminie, a co za tym idzie uznane są za doręczone prawidłowo. Wezwania

    Komornik nie jest od stwierdzania takich rzeczy.
    Postarałbym się ustalić w sądzie kiedy było wysyłanie, kiedy było
    awizowane, kiedy zostało odesłane a następnie przyczyny tego stanu
    rzeczy wyjaśnić na poczcie.
    Prawdę mówiąc nie tak dawno miałem podobną sytuację (poczta nie
    wydała wszystkiego co powinna), przez co uprawomocniło się pewne
    postanowienie i nie zostało mi nic innego jak wnosić o przywrócenie
    terminu (skutecznie).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||