  • 1. Data: 2007-03-30 16:02:45
    Temat: Sąd 24-godzinny a brak biletu
    Od: "Różowy Kot" <m...@e...kopawjajaszi.com>

    Witam,

    Czy sady 24-godzinne zajmuja sie rowniez takimi sprawami jak niezaplacone w
    okreslonym przez Przewoznika czasie mandaty za brak waznego biletu na
    przejazd autobusem lub tramwajem?

    --
    pozdrawiam,
    Rozowy Kot

  • 2. Data: 2007-03-30 16:58:35
    Temat: Re: Sąd 24-godzinny a brak biletu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Różowy Kot napisał(a):
    > Czy sady 24-godzinne zajmuja sie rowniez takimi sprawami jak niezaplacone w
    > okreslonym przez Przewoznika czasie mandaty za brak waznego biletu na
    > przejazd autobusem lub tramwajem?

    tak, i to nawet sądy 12 godzinne
    ktoś postraszył?

    KG

  • 3. Data: 2007-03-30 17:12:39
    Od: "Różowy Kot" <m...@e...kopawjajaszi.com>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > tak, i to nawet sądy 12 godzinne

    ROTFL
    :)

    > ktoś postraszył?

    Nie, z czystej ciekawosci pytam. Zastanawiam sie jakimi bzdurami zajmuja sie
    takie sady na ktore idzie - niemala w koncu - kasa :)

    --
    pozdrawiam,
    R. K.

  • 4. Data: 2007-03-30 17:15:31
    Od: "D3\\/1|_$0|\\|" <h...@6...net>

    kam napisał(a):

    > tak, i to nawet sądy 12 godzinne
    > ktoś postraszył?
    >
    > KG
    twoja matka mnie straszy po nocach od czasu, kiedy jom grabarze zruchali
    w kostnicy

  • 5. Data: 2007-03-30 17:27:04
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Różowy Kot napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie, z czystej ciekawosci pytam. Zastanawiam sie jakimi bzdurami zajmuja sie
    > takie sady na ktore idzie - niemala w koncu - kasa :)

    3, albo 2 (nie pamiętam dokładnie)złapanie na jeździe bez biletu jest
    wykroczeniem.
    Jeżeli sądy 24 h zajmują się wykroczeniami (nie znam dokładnego zakresu
    działania sądów 24h) to wtedy poowinny się tym zajmować

  • 6. Data: 2007-03-30 18:08:28
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Grzegorz napisał(a):

    > 3, albo 2 (nie pamiętam dokładnie)złapanie na jeździe bez biletu jest
    > wykroczeniem.

    Trzeci raz jest karalny.

    > Jeżeli sądy 24 h zajmują się wykroczeniami (nie znam dokładnego zakresu
    > działania sądów 24h) to wtedy poowinny się tym zajmować

    Jednakże musiałoby to wyjść na jaw w momencie kontroli biletu (czyli
    "na gorącym uczynku"), a więc w praktyce nie sądzę, aby taka sprawa
    trafiła przed sąd 24h.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2007-03-30 18:27:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Liwiusz napisał(a):
    > Jednakże musiałoby to wyjść na jaw w momencie kontroli biletu (czyli
    > "na gorącym uczynku"), a więc w praktyce nie sądzę, aby taka sprawa
    > trafiła przed sąd 24h.

    tryb przyspieszony w sprawach o wykroczenia istniał jeszcze zanim
    narodziła się idea sądów 24 godzinnych
    ale raczej trudno byłoby spełnić przesłanki jego stosowania

    KG