  • 1. Data: 2007-03-30 19:10:21
    Temat: kodeks pracy - dzień wolny
    Od: "mgd2000" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Zwracam się do Was z pytaniem
    czy pracując w zakładzie państwowym - konkretnie w Urzędzie Miasta
    należy się dzień wolny z racji na to, że ejstem studentem? Chodzi mi o dzień
    wolny na szkołę, studia. Tak się składa, że pracujemy od poniedziałku do piątku
    po 8 godzin, a moje zjazdy na studiach są 3 dniowe - piątek, sobota, niedziela.
    Żeby jechać w piątek do szkoły muszę wziąć niestety urlop. Bardzo będę
    wdzieczna za odpowiedź.

    Pozdrawia serdecznie
    Mgd2000

  • 2. Data: 2007-03-30 19:24:53
    Temat: Re: kodeks pracy - dzień wolny
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > czy pracując w zakładzie państwowym - konkretnie w Urzędzie Miasta
    > należy się dzień wolny z racji na to, że ejstem studentem? Chodzi mi o dzień

    Nie mozna sie nie usmiechnac czytajac to pytanie ... nie, nie nalezy
    sie, powinienes brac urlop.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-30 19:35:29
    Od: m...@p...onet.pl

    w porzadku, dziekuje juz wszystko wiem. zapytac mozna

  • 4. Data: 2007-03-30 19:38:39
    Od: M&C <c...@C...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie mozna sie nie usmiechnac czytajac to pytanie ... nie, nie nalezy
    > sie, powinienes brac urlop.

    Nie powinien. Powinna. ;-)

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 5. Data: 2007-03-31 10:57:21
    Od: "IKa" <i...@p...gazeta.pl>

    moja koleżanka podpisała z urzędem (w innym mieście pracuje) umowę na
    dodatkowy urlop tzw. szkoleniowy i ma teraz drugie tyle urlopu do
    wykorzystania na zjazdy, pisanie pracy itp. umowa ta jednak zobowiązuje ją
    do pracy w tymże urzędzie dwa razy dłużej niż czas na który został przyznany
    ten urlop - gdyby się chciała zwolnić misi zwrócić pieniądze za ten urlop