    From: "Lendzian" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: STOEN, jak wywalczyc swoje?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 14:50:24 GMT

    Czesc,
    22 listopada, kiedy 1/3 Wawy miala problemy z energia elektryczna spalil mi
    sie komputer.
    Dalem go do ekspertyzy, zeby dolaczyc ja do listu do STOENu.
    Napisalem w nim, ze w trakcie problemu z pradem komputer mi sie zrestarowal,
    ale juz nie wstal.
    Z eksperyzy wynika, ze faktycznie niewiele z niego zostalo.
    STOEN ma zamiar mi odpowiedziec (ma zamiar, bo nie mogac doczekac sie na
    list od nich przeprowadzilem
    rozmowe telefoniczna z pania odpowiedzialna za zlewanie klientow, ktorzy
    maja sprawe w zwiazku z 22 listopada),
    ze to nie ich wina tylko wlasciciela budynku, bo to bezposrednio do jego
    sieci bylem podpiety.
    Wg mnie to jest poprostu bezsensu.
    Jesli sie nie myle, to co moge zrobic, zeby nie pokrywac tej straty ze
    swojej kieszeni?

    Pozdrowienia
    Lendzian