    From: "Marek" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SPadek
    Date: 19 Nov 2006 16:30:16 +0100

    Witam

    Niedługo będzie przeprowadzona sprawa spadkowa mam więc pytanie. Mój dziadek był
    dwa razy żonaty. Mój tata był jego synem z pierwszego małżeństwa.
    Drugi ślub mój dziadek miał cywilny. Z tego związku nie posiada własnych dzieci,
    ale jego druga żona miała już własne dzieci, kiedy za niego wychodziła. Lecz
    dziadek tych dzieci nieusynowił (nie przysposobił chyba tak to się
    pisze).Obecnie sytuajca wygląda tak.
    Dziadek po którym mam coś odziedziczyć nie żyje. Tak samo jak jego obie żony.
    Więc mam pytanie. Czy dzieci jego drugiej żony których nie usynowił mają też
    jakieś prawa do spadku?