  • 1. Data: 2003-11-10 14:50:37
    Temat: SPRAWA ODWOŁAWCZA
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Mam wyznaczony termin (pierwszy termin) sprawy odowoławczej (dostałem 500 zł
    za zakłócanie ciszy w godz. 16-22). Aby sprawa uległa przedawnieniu muszę ją
    przeciągnąć do stycznia co zrobić.

    pomóżcie:)

    Virus
    r...@i...pl

  • 2. Data: 2003-11-10 15:25:18
    Temat: Re: SPRAWA ODWOŁAWCZA
    Od: kam <X...@X...plX>

    Virus wrote:
    > Mam wyznaczony termin (pierwszy termin) sprawy odowoławczej (

    pierwszy i ostatni...

    KG

  • 3. Data: 2003-11-10 17:21:16
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > pierwszy i ostatni...

    OJ - niekoniecznie, niekoniecznie (aczkolwiek kilka terminow to rzadkosc )

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-11-10 18:09:47
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    tzn., że oni sie juz nie bawi i zatwierdzaja wyrok???:(

  • 5. Data: 2003-11-10 20:29:01
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Virus" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam wyznaczony termin (pierwszy termin) sprawy odowoławczej (dostałem 500

    > za zakłócanie ciszy w godz. 16-22). Aby sprawa uległa przedawnieniu muszę

    > przeciągnąć do stycznia co zrobić.

    :-)

    Czy dobrze zrozumialem?: sprawa jest w II instancji? I chcesz przeciagnac
    ja do stycznia zeby sie przedawnilo? :-)

  • 6. Data: 2003-11-10 20:39:04
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > Czy dobrze zrozumialem?: sprawa jest w II instancji? I chcesz przeciagnac
    > ja do stycznia zeby sie przedawnilo? :-)

    dobrze zrozumiałeś

    KG

  • 7. Data: 2003-11-10 23:08:30
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    Moze wez chorowitego adwokata i sam tez pochoruj troszke :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 8. Data: 2003-11-11 19:35:02
    Od: "Virus" <r...@i...pl>

    Uytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    najlepiej by było gdby nie było potrzebne zwolnienie od lekarza biegłego
    sądowego, a podobno tylko takie honorują:)

  • 9. Data: 2003-11-11 20:14:40
    Od: kam <X...@X...plX>

    SDD wrote:
    > Moze wez chorowitego adwokata i sam tez pochoruj troszke :)

    I co to zmieni? W II instancji raczej poradzą sobie bez niego.

    KG

  • 10. Data: 2003-11-13 15:06:12
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > najlepiej by było gdby nie było potrzebne zwolnienie od lekarza biegłego
    > sądowego, a podobno tylko takie honorują:)

    Nie od lekarza BIEGŁEGO sądowego, ale lekarza sądowego. Najczesciej lekarz
    sądowy to internista, wyznaczony do takiej fuchy, w sadzie okregowym wisi
    lista - a w rejonowym mozna zapytac w sekretariacie. Czesto wystarczy
    przyjsc ze swistkiem od specjalisty, a sadowy po prostu tylko to potwierdzi
    na specjaknym blankiecie okreslonym rozporzadzeniem Ministra
    Sprawiedliwosci.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl