  • 1. Data: 2004-11-19 16:54:27
    Temat: SKINHEDZI mają FORUM
    Od: fenix productions <f...@g...pl>

    Jak usunąć z netu coś takiego:

    www.skinheads.myfreebb.com/index.php

    To już skok na konstytucję poniżej wszelkiej godności!

  • 2. Data: 2004-11-19 17:36:05
    Temat: Re: SKINHEDZI mają FORUM
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fenix productions" <f...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:789sp0d0e2sumdhpi7id0ls29od1q3cu67@4ax.com...

    > To już skok na konstytucję poniżej wszelkiej godności!

    Chwilowo, to oni raczej by chcieli mieć to forum. Jak na razie, to są na
    etapie wyjaśniania sobie, o czym pisać nie wolno. Jak tak dalej pójdzie, to
    im za wiele tematów nie zostanie i projekt umrze śmiercią naturalną. Zresztą
    sądząc po poziomie niektórych wypowiedzi, to raczej mają znikomo małe szanse
    dojść do jakiś konstruktywnych wniosków w jakimkolwiek względzie.

    Ad rem. Serwer jest zainstalowany w Stanach Zjednoczonych. Firma
    ThePlanet.com Internet Services, Inc. z Dallas. Pytanie, czy pisanie takich
    bzdur jest tam zakazane? Bo jak tak, to można pisać na adres
    abuse(a)theplanet.com . Być może administrator nie zna Polskiego i nie wie,
    o czym piszą.

    A z drugiej strony, to w sumie lepiej, że piszą tam, niż po murach. Mniejsze
    straty. a poziom grupy raczej szybko odstraszy większość osób postronnych.

  • 3. Data: 2004-11-19 17:45:17
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    fenix productions wrote:
    > Jak usunąć z netu coś takiego:
    >
    > www.skinheads.myfreebb.com/index.php

    Raczej się nie da, chyba żeby ewidentnie od nich faszyzmem zajeżdżało -
    zobacz, że oni mają domenę .com - to nie podlega pod jurysdykcję nasku -
    hosting też pewno nie jest polski - jak chcesz to możesz próbować mądrą
    gadką przekonać admina http://www.myfreebb.com/ ale tu trzeba by
    udowodnić, że robią coś nie tak, tu nie wystarczy fakt, że są skinheadami.

    JMJ

  • 4. Data: 2004-11-19 17:52:09
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > bzdur jest tam zakazane? Bo jak tak, to można pisać na adres
    > abuse(a)theplanet.com . Być może administrator nie zna Polskiego i nie wie,

    Nie wiem jak w stanach ale w europie posługiwanie się takimi emblematami
    jak ta wrona
    http://www.skinheads.myfreebb.com/profile.php?mode=v
    iewprofile&u=8 jest
    karane - zresztą jak posługiwanie się pozostałymi symbolami faszystowskimi.

    JMJ

  • 5. Data: 2004-11-19 18:01:57
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    http://www.skinheads.myfreebb.com/profile.php?mode=v
    iewprofile&u=2

    Ta lala ze swastyką w tle to też nie jest za bardzo...

    JMJ

  • 6. Data: 2004-11-19 19:43:38
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jak usunąć z netu coś takiego:
    >
    > www.skinheads.myfreebb.com/index.php
    >
    > To już skok na konstytucję poniżej wszelkiej godności!

    Nie jestem skinem ale wydaje mi sie ze jak Ci sie to nie podoba to nie
    musisz czytac
    Co za roznica o czym pisza. maja chec to niech pisza i juz
    Grzegorz S.

  • 7. Data: 2004-11-19 20:07:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cnlce3$28i9$1@mamut1.aster.pl...

    Nie ma większego sensu się nad tym zastanawiać. Oni w ogóle są normalni
    inaczej. Ale skoro lubią?

  • 8. Data: 2004-11-19 20:17:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Jak usunąć z netu coś takiego:
    > www.skinheads.myfreebb.com/index.php
    > To już skok na konstytucję poniżej wszelkiej godności!

    W USA i innych krajach jest więcej takich miejsc. Proszę zobaczyć np. listę:
    http://www.volkermord.com/toplist/index.php?a_m=1
    gdzie znajdują się linki do dowcipów o obywatelach Izraela i stron Ku Klux
    Klan.

    Szczególnie dziwna wydaje się radziecka strona o podobnej tematyce:
    http://www.rne-reutov.tk/

    Właściwie czemu pan chce usuwać te strony z netu? Tym bardziej, że są one w
    USA. Swoje istnienie zawdzięczają ogólnie pojętej amerykańskiej wolności,
    której Polacy muszą się jeszcze długo uczyć.

    Byle co ktoś tam sobie napisze na pl.soc.prawo i już biegają z donosami do
    TPSA, do Dziekana, do ministra, do premiera, do prezydenta i śpiewają do
    tych szaf z magnetofonami "łubudubu...." jak w "Misiu" Bareji.
    Jak na razie możemy się z tego pośmiac i na tym koniec. Bardziej z tych,
    którzy biegają z donosami niż z tych nazistowskich stron.

    Chociaż nie jestem zwolennikiem tego typu ekstremistycznych
    nacjonalistycznych ugrupowań, to jednak nie widzę powodu aby robić od razu
    "z igły widły" i walczyć z Amerykanami i Rosjanami o usunięcie tych stron z
    internetu rzucając się z przysłowiową "motyką na księżyc", a potem oglądać
    "jeno sznur", który się ostanie po polskiej kampanii przeciwko amerykańskiej
    wolności słowa.

    Nie widzę w tym zagrożenia dla młodzieży, ani dla innych ludzi. Jeżeli się
    panu wydaje, że współczesna młodzież coś przeczyta i zaraz pobiegnie po
    czarne i brunatne mundury to niestety ale nie zna pan współczesnej
    młodzieży, która potrafi być krytyczna i wyciągać to co dobre z Internetu.
    Negatywny przykład też musi gdzieś istnieć.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 9. Data: 2004-11-19 20:19:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem skinem ale wydaje mi sie ze jak Ci sie to nie podoba to nie
    > musisz czytac
    > Co za roznica o czym pisza. maja chec to niech pisza i juz
    > Grzegorz S.

    Bardzo słuszna uwaga.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.