  • 1. Data: 2004-09-09 20:19:45
    Temat: S.O.S
    Od: "FUNDACJA pomoc" <m...@o...pl>

    Jestem dawca krwi: szukamy dawcy z grupa: A Rh minus, dziecko jest chore na
    bialaczke. Dziecko gasnie!, nr tel; 0602669076.
    Pozdrawiam Agnieszka Kosobucka

  • 2. Data: 2004-09-09 20:29:44
    Temat: Re: S.O.S
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "FUNDACJA pomoc" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem dawca krwi: szukamy dawcy z grupa: A Rh minus, dziecko jest chore
    na
    > bialaczke. Dziecko gasnie!, nr tel; 0602669076.

    A wiesz, ze ten apel to fake, który krazy po sieci od dobrych paru lat? Poza
    tym gdybyś była dawcą krwi to raczej byś wiedziała, ze nie ma aż tak źle,
    zeby krwi brakowało dla pojedyńczego pacjenta.

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-09-09 21:03:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    na
    > bialaczke. Dziecko gasnie!, nr tel; 0602669076.

    O rany znowu chcecie aby wam doladowywac te tak-taki ?? Gasnie i gasnie tak
    od lat :-)

    marekz

  • 4. Data: 2004-09-10 07:29:04
    Od: "Jarek \(Cobra\) Marecik" <b...@r...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl> wrote:
> [...]
    > lat? Poza tym gdybyś była dawcą krwi to raczej byś wiedziała, ze nie
    > ma aż tak źle, zeby krwi brakowało dla pojedyńczego pacjenta.

    dokładnie, bzdura.
    proponuję -
    http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,2277671.ht
    ml?nltxx=1077720&nltdt=2004-09-10-02-04