  • 1. Data: 2007-12-05 21:09:10
    Temat: Rzecznik Praw Obywatelskich
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    witam
    na oficjalnej stronie RPO nie znalazlam nic na ten temat.
    piszac prosbe o interwencje, musze podac swoje dane osobowe - to oczywiste.
    ale czy RPO informuje organ na ktorego kierowana jest skarga, kto ja wniosl,
    jesli o to chodzi wolalabym byc anonimowa, tylko nie wiem czy sie da.

    pzdr

    MK

  • 2. Data: 2007-12-05 21:11:28
    Temat: Re: Rzecznik Praw Obywatelskich
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    komorowa pisze:

    [ciach ...]

    Po wpłynięciu skargi RPO przesyła tę skargę, albo częściej zwraca się o
    wyjaśnienie do właściwego organu. Więc organ który "skarżysz" dowie się
    o skardze.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-05 21:13:15
    Od: "komorowa" <k...@i...net.pl>

    dzięki!!

  • 4. Data: 2007-12-06 17:34:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote
    > Po wpłynięciu skargi RPO przesyła tę skargę, albo częściej zwraca się o
    > wyjaśnienie do właściwego organu. Więc organ który "skarżysz" dowie się o
    > skardze.

    A co z anonimami?