  • 1. Data: 2003-01-02 14:25:01
    Temat: Rysowanie samochodu w Sylwestra
    Od: r...@i...pl (BOHO)

    Witam Grupowiczow w Nowym 2003 Roku,

    jak minal Sylwester bo mnie na imprezie w Brennej i wszystko bylo by
    fajknie, gdyby nie maly incydent zwiazany z samochodem.

    A mianowicie wczesniej tego dnia ja oraz jeszcze jeden kierowca mial ustbne
    nieporozumienie z innym kierowca. Nastepnie mja dziewczyna slyszala jak
    osobnik ten odgrazal mi sie.
    Tuz przed sylwestrem zszedlem na parking aby sprawdzic samochod i okazalo
    sie ze na prawym boku przez drzwi i blotnik na zrobona ryse kluczem (lub
    czyms innym ostrym), rysa powstala rowniez u drugiego z kierowcow biracego
    udzial w klotni.
    Ryse to widzialo rano na parkingu liczne grono moich znajomych.

    Jednakze bojac sie ze samochod bedzie caly porysowany lub tez zejdzie mi
    nagle powietrze z opon lub wypadnie szyba nie robilem rabanu i zamieszania
    na miejscu.

    Biorac pod uwage temat i przebieg klotni, pogrozki oraz to ze ryse ma
    rowniez inny uzestnik nieporozumienia, jestem na 99% pewien zre sprawca jest
    ten gosc.

    Spisalem jego numer rejestracyjny, mam tez swiadkow klotni i tego ze
    pojawila sie rysa.

    Dzwonilem dzisaj na policje powiedzieli ze jesli mam takie podejzenia to
    moge im to zglosci a oni przekaza to do policji w Brennej (chcialem zebrac
    jaszecze jakies dowody, zdjecia mojego samochodu, samochodu sprawcy, dane
    drugiego poszkodowanego, moge podac dane swiadkow). Niestety nikt nie
    widzial samego aktu "wandalizmu".

    Czy moge jeszcze cos zrobic - nie wiem moze kasa z OC, pozew cywilny, inne
    sposoby - nie chcialbym poscic tego palem.

    Wszelka pomoc mieszczaca sie w ramach prawa mile widziana.

    Boho

    Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
    >>> http://link.interia.pl/f16b1