  • 1. Data: 2006-04-07 19:06:20
    Temat: Rynny sasiada zalewaja mój podjazd
    Od: "bd" <marcin_b0@[NOSPAM].op.pl>

    Moj sasiad odprowadza wode na moja posesje
    rynny ze wszystkich budynkow gospodarczych wychodza wprost na moja dzialke
    co skutkuje tym ze podczas deszczow zalewa mi podjazd i wymywa kamienie.

    Jak to rozwiazac. Sasiad nie chce nawet rozmawiac o tym.

  • 2. Data: 2006-04-07 20:25:10
    Temat: Re: Rynny sasiada zalewaja mój podjazd
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    pozew o zaniechanie naruszeń

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-08 00:14:45
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jak to rozwiazac. Sasiad nie chce nawet rozmawiac o tym.

    Chlapnij mu kilka razy waleriana po wycieraczce, to sie uspokoi.

    Pozdrawiam,

    Tiger