  • 1. Data: 2008-05-06 14:32:21
    Temat: Ruchomości na nieruchomości.
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl>

    Kupiłem nieruchomość. W akcie notarialnym było zapisane, że do dnia X ja
    zapłacę za nieruchomość a sprzedający ją mi przekaże.
    Dzień X już dawno minął, ja zapłaciłem w terminie, sprzedawca
    nieruchomośc przekazał, ale przychodzi co jakiś czas i chce zabierać
    rózne rzeczy twierdząc, że są to ruchomości, które jego sporo kosztowały
    i chce je zabrać, na przykład ławkę albo stól z ogrodu.
    Dodam, że ruchomości te, w dniu przekazania nieruchomości znajdowały sie
    na niej i sprzedający nie sygnalizował chęci ich zabrania.

    Czy ma prawo do takich działan ?

    Bogdan

  • 2. Data: 2008-05-06 14:39:37
    Temat: Re: Ruchomości na nieruchomości.
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Bogdan pisze:
> [...]
    > Dodam, że ruchomości te, w dniu przekazania nieruchomości znajdowały sie
    > na niej i sprzedający nie sygnalizował chęci ich zabrania.

    1. Policz mu opłatę za magazynowanie rzeczy które sobie teraz
    chce odebrać.

    albo

    2. Wyślij gościa na drzewo i wogóle nie wpuszczaj za płot.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-05-06 15:44:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bogdan wrote:
> [...]
    > Dodam, że ruchomości te, w dniu przekazania nieruchomości znajdowały
    > sie na niej i sprzedający nie sygnalizował chęci ich zabrania.

    imho nie...

  • 4. Data: 2008-05-06 15:45:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Cubus pisze:

    > 1. Policz mu opłatę za magazynowanie rzeczy które sobie teraz
    > chce odebrać.
    >
    > albo
    >
    > 2. Wyślij gościa na drzewo i wogóle nie wpuszczaj za płot.

    Ok, ale w odwrotnej kolejnosci - najpierw wyslij goscia na drzewo, a
    potem, jesli bedzie nadal chcial odzyskac te rzeczy, to policz oplate za
    magazynowanie (super wysoka), i ew wezwij policje.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-05-06 22:05:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    W mojej ocenie, skoro rzeczy nie zabrał, to porzucił je. W tej sytuacji Ty
    wszedłeś w ich posiadanie poprzez objęcie na własność. Ruchomości są twoje.
    Od Twojej dobrej woli zależy, czy mu je wydasz.