    From: "ka_boom" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwód - pozew
    Date: Fri, 25 Jul 2003 10:49:41 +0200

    Mam pytanie,
    wszystkie wzory pozwów o rozwód zawierają formułkę, że ślub zawarto przed
    Urzędnikiem Stanu Cywilnego. Ja brałem ślub konkordatowy, a więc urzędnika
    nie było... co mam wpisać? Księdza, parafię?
    Wierzę, że cała sprawa szybko się rozwiąże, ale zaczynam się przygotowywać
    na różne "ciekawe niespodzianki". Co jeśli np. żona nagle zmieni zdanie i
    nie zgodzi sie na rozwód?
    Co wtedy, jak wygląda procedura?

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje.

    K.