  • Data: 2006-11-12 22:43:54
    Temat: Rozwód pod nieobecność powoda?
    Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.Złożyłem wniosek o rozwód bez orzekania o winie.Posiadamy z żoną
    intercyzę i nie posiadamy wspólnego majątku który mogłby być przedmiotem
    sporu.Miejsce pobytu dziecka jest prze matce (wczesniejsza sprawa).
    Nie mieszkamy razem od 2 lat.Wnioskowałem o rezygnację ze sprawy
    pojednawczej.W związku z tym iż jeszcze nie ma wyznaczonego terminu a ja
    wyjeżdżam z kraju w niedługim czasie czy rozwód może byc orzeczony pod
    moją nieobecność? Czy potrzebuję pełnomocnika ? Jeżeli tak to jakie mogą
    być szacunkowe koszta takiej usługi ? Co jeszcze musze w takiej sytuacji
    przedsięwziąć aby rozwód doszedł do skutku podczas mojej nieobecności?
    Pozdrawiam.