  • 1. Data: 2003-08-31 12:40:30
    Temat: Rozwod expressowy????????
    Od: "Satrycon" <s...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos z was moze doradzic co zrobic aby miec jak najszybszy rozwod?
    Srednio przewidziany termin to rok! A to o wiele za dlugo, znajomy ze
    Szczecina, prawnik, zalatwil sobie rozwod w miesiac.
    Czy to mozliwe dla nie-prawnika??????

    Satyricon

  • 2. Data: 2003-08-31 17:37:00
    Temat: Re: Rozwod expressowy????????
    Od: "Sekret" <0...@w...pl>

    jak sie dogadasz z żona i obydwoje tego chcecie to nie ma problemu
    napiszcie we wniosku ze nie chcecie orzekać o winie, ze dokonaliscie
    podziału majatku, że jesli macie dzieci to też są ustalone miejsca i godziny
    spotkań i ....
    brat mojej szwagierki rozwiódł się w niecałe 4 miesiące (2 rozprawy)
    jak na Wawę i bez znajomosci to rewelacyjnie krótko

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-08-31 19:52:41
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    Albo weż sobie adwokata i pogoń go do roboty to załatwi to w 2-3 miesiące

  • 4. Data: 2003-09-04 15:35:33
    Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osobnik znany jako therion mieszkający pod adresem <t...@w...pl> w
    poście bitjis$6uh$...@n...news.tpi.pl napisał w ten deseń:
    > Albo weż sobie adwokata i pogoń go do roboty to załatwi to w 2-3
    > miesiące ...

    Taaa... I majątku nie trza będzie dzielić, bo wszystko wexmie papuga...

    PS. Odpisuj _pod_ cytatem.
    pozdr
    Xena

  • 5. Data: 2003-09-07 10:16:17
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > Taaa... I majątku nie trza będzie dzielić, bo wszystko wexmie papuga...

    Uwierz, że czasami warto dać wiele, żeby mieć "święty spokój" ...

    > PS. Odpisuj _pod_ cytatem.

    Oki .. niech CI będzie ...