  • 1. Data: 2003-08-30 21:10:13
    Temat: prawo budowlane
    Od: "POL" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Chciałbym się dowiedziem o droge proceduralną przy budowie domku
    letniskowego.
    To znaczy po kolei czy musze uzyskać pozwolenie na budowe, ksiązka itd itp a
    na koniec protokół odbioru budynku. Zaznaczam że chodzi mi o altanke nad
    jeziorkiem, nie o domek jednorodzinny. Chodzi mi głównie o to, że po
    wybudowaniu o altanki chciałbym zawrzeć umowy z dystrybutorami mediów
    (elektryczność, woda), czy musze posiadać jakieś papierki, że budowa nadaje
    się do użytku, czy wystarczy samo zgłoszenie w odpowiednim urzędzie o
    zakończeniu prac, a oni jeśli nie wniosą żadnych uwag w określonym terminie
    to już to w zupełności wystarczy.

    Pozdrawiam POL

  • 2. Data: 2003-09-01 11:40:54
    Temat: Re: prawo budowlane
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "POL" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się do użytku, czy wystarczy samo zgłoszenie w odpowiednim urzędzie o
    > zakończeniu prac, a oni jeśli nie wniosą żadnych uwag w określonym

    W sprawie prądu i wody nalezy juz teraz zwrococ sie do "dystrybutorow"
    o wydania "warunkow przylaczenia".
    Nastepny krok to (jesli nowa ustawa tego wymaga) wydanie
    WTZiZT (warunki zabudowy). potem projekt, uzgodnienia ZUTP
    i pozwolenie na budowe. Potem zgloszenie o zamiarze rozpoczecia budowy.....

    odczekanie terminu i zna juz budowac....

    Boguslaw