  • 1. Data: 2004-01-18 21:01:19
    Temat: Rozwód
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

    Witam
    Sprawa jest nasrępująca:
    Jestem 13 miesięcy po ślubie i mam 8 miesięczne dziecko, potrzebuję uzuskać
    rozwód lub separację, dowiedziałem się że w tej sytuacji będzie ciężko mimo
    że oboje tego chcemy bez orzekania o winie. Od czego zacząć? wnosek o
    separację czy odrazu o rozwód? Dodam że zależy mi na rozdzielności
    majątkowej.

    m...@w...pl
    Gregor

  • 2. Data: 2004-01-18 21:16:22
    Temat: Re: Rozwód
    Od: "ahimsa" <a...@o...pl>

    Gregor wrote:
> [...]
    > będzie ciężko mimo że oboje tego chcemy bez orzekania o winie. Od
    > czego zacząć? wnosek o separację czy odrazu o rozwód? Dodam że zależy

    Rozdzielnosc majatkowa mozecie sobie umownie zalatwic u notariusza, jaesli
    tylko o to chodzi, jesli chcecie zas sie rozstac, to polecam rozwod,
    separacja jest troche bez sensu a i koszty wieksze:)))
    --
    ahimsa

  • 3. Data: 2004-01-19 13:33:27
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

> [...]
    > --
    > ahimsa
    >
    > Dzięki za info ale podobno jeśli ma się taki krótki staż małżeński i tak
    małe dziecko to szanse na rozwód są kiepskie podobno ze względu na dobro
    małoletniego dziecka. I jeszcze jedno czy jeśli złoże wniosek o rozwód i
    zapłacę za sprawę i nie dostanę rozwodu to czy sąd orzeknie kiedy o niego
    można się starać i czy znowu trzeba będzie rozpoczynać procedurę od
    początku?