  • 1. Data: 2004-01-18 20:54:55
    Temat: Mieszkania komunalne
    Od: "Greg" <l...@w...pl>

    Mam pytania do grupowiczow orientujacych sie w obecnym kodeksie prawnym
    (cywilnym).
    Chodzi mi o wykup mieszkania komunalnego w ktorym sie mieszka i o pozniejsze
    (w niedlugim czasie) sprzedanie jego. Interesuja mnie konsekwencje po tym
    jak od razu sprzeda sie takie mieszkanie a takze konkretne przepisy prawne i
    potrzebne dokumenty towarzyszace takiej czynnosci. Prosze tez o jakies linki
    do stron zwiazanych z ta tematyka. Z gory dziekuje.

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-01-19 19:09:51
    Temat: Re: Mieszkania komunalne
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Greg" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
    linki
    > do stron zwiazanych z ta tematyka. Z gory dziekuje.

    ustawa o gospodarce nieruchomościami, art. 68

    --
    pozdrawiam
    plusz