  • 11. Data: 2007-03-30 13:28:29
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z Era - opinia konsultanta - prosze o Wasze ;)
    Od: w...@p...onet.pl

    > No wlasnie nie z Ery ale probuje obiektywnie spojrzec
    > na problem. Niby ci, co powoluja sie na przepis mowiacy
    > o zmianie regulaminu maja racje ale z drugiej strony
    > pozostaje pewien niesmak...

    jaki niesmak? art. 59 ust. 2 nie czytales?

    > W poprzednim poście nie napisałeś jakie prawa lub
    > obowiązki abonenta zostały zmienione a jedynie
    > napisałes enigmatycznie "nie? chyba jednak tak"

    enigmatycznie? dla tych co interesuja sie tematem, a jak mniemam tylko tacy
    uczestnicza w dyskusji, chociazby tej wlasnie, nie powinno byc to enigmatyczne.
    Enigmatyczne natomiast wydaje sie mieszanie do tematu jakis innych kompletnie
    niezwiazanych ze sprawa watkow, jakis oswiadczen czy czegostam.
    Jak interesujesz sie tematem, to google Twoim przyjacielem jest (jesli sam
    abonentem Ery nie jestes i nie bardzo lapiesz o co kamon).
    Ze znanych mi serwisow polecam fkn.pl, tam sporo bylo na ten temat i zdaje sie
    ze rowniez rzucila mi sie w oczy gdzies odpowiedz rzecznika Ery (a wlasnie t
    mialem na mysli..a dokladniej konkretna tresc wprowadzanych przez Ere zmian..oj
    przepraszam, uzupelnien)

    > Pzdrawiam,
    > br

    i ja rowniez
    d.

  • 12. Data: 2007-03-30 17:39:35
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z Era - opinia konsultanta - prosze o Wasz
    Od: " m" <m...@N...gazeta.pl>

    Właśnie przed minutą skończyłem rozmowę z Buirem Obsłubi PTC/ERA.
    Pytam panią czy wie o co chodzi z tą zmianą itp.
    W toku rozmowy wyszło, że ERA miała wprowadzić tę zmianę po kontroli, ale ta
    zmiana miała zostać wprowadzona już w 2004r. - więc na co czekali ??
    Teraz nagle zmieniają ...

    Proponuję stworzyć listę ludzi, którzy chcą odejść od ERY, i wpisywać się.
    Co Wy na to, czy ktoś już próbował ?

    pozdrawiam