  • 1. Data: 2007-03-28 15:11:31
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy z Era - opinia konsultanta - prosze o Wasze ;)
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ra9om1ak porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy moge prosic o opinie ?
    Bodajze UKE nie zgadza sie ze zdaniem Ery. Na stronie urzedu maja
    znalezc sie wskazowki odnosnie postepowania z Era (sformulowanie pisma,
    procedura itp). Musisz sie liczyc z tym ze (na dzien dzisiejszy) bez
    kary dla Ciebie i Twojego odwolania (sad?) sie nie obejdzie. PTC nie
    zgadza sie z opinia UKE. Popatrz na stronach UKE
    Pisali tez o tym np na http://telepolis.pl/news.php?id=7877 czy
    http://media2.pl/rss/telekomunikacja/21738-mozna-zry
    wac-umowy-promocyjne-z-era.html
    --
    badzio

  • 2. Data: 2007-03-28 15:24:31
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy moge prosic o opinie ?

    Stek bzdur. Masz tutaj wykładnie UKE
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&new
    s_cat_id=168&news_id=1886&layout=3&page=text
    --
    Maluch

  • 3. Data: 2007-03-28 16:07:26
    Od: "loli" <S...@w...pl>

    > Uprzejmie wyjaśniam, iż uzupełnienie Regulaminu Świadczenia Usług
    > Telekomunikacyjnych nie oznacza jego zmiany, gdyż nie doszło do zmiany
    > praw lub obowiązków Abonentów.

    A co oni konkretnie zmienili w umowie?

  • 4. Data: 2007-03-28 16:07:48
    Od: "loli" <S...@w...pl>

  • 5. Data: 2007-03-28 21:14:31
    Od: Kali <k...@o...pl>

    loli napisał(a):

> [...]

    http://telekomunikacyjny.blox.pl/2007/03/2403-Tak-to
    -tylko-w-Erze-zrobia-odc-2.html

  • 6. Data: 2007-03-29 07:22:21
    Od: w...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    > Czy moge prosic o opinie ?

    na przyszlosc jakos bardziej konkretyzuj pytania

    > Uprzejmie wyja&#65533;niam, iż uzupełnienie Regulaminu &#65533;wiadczenia Usług
    > Telekomunikacyjnych nie oznacza jego zmiany, gdyż nie doszło do zmiany praw
    > lub obowišzków Abonentów.

    nie? chyba jednak tak

    > W tym przypadku
    > Abonent nie ma żadnej możliwo&#65533;ci, aby nie zgodzić się z trybem postępowania
    > reklamacyjnego, który wynika z obowišzujšcych przepisów prawa. Brak jest
    > zatem "przedmiotu akceptacji".

    rotfl. Co to za mozg wysmarowuje takie pisma? Ja sie pytam o podstawe prawna
    dokonywania jednostronnie zmian we wzorcach umownych. KC? PT? A moze ONZ albo
    NATO? ;)

    > Uzupełnienie regulaminu ma charakter informacyjny, powoduje, że Abonent może
    > łatwiej poznać swoje uprawnienia. W żaden sposób nie wpływa jednak na prawa
    > Abonenta.

    to interesujace, zwlaszcza w swietle tego, ze zmienia sie dotychczasowy system
    skladania reklamacji...co bardziej zaskakujace - funkcjonuje on z moca wsteczna
    od kiedy??? 2003 r.? Mega rotfl.

    > W zwišzku z powyższym nie przysługuje zerwanie umowy terminowej bez
    > naprawienia szkody wynikajšcej z Warunków promocji, w której umowę zawarł
    > Abonent.

    a na jakiej podstawie nie przysluguje, skoro zmienila sie tresc regulaminu?

    > z poważaniem

    prosze wybaczyc, ale chyba bez ;)

    > xxxxxxxxxxxxxxxx
    > konsultant ds. korespondencji
    > Internetowe Biuro Obsługi Abonenta sieci Era
    > b...@e...pl
    > http://www.era.pl

    bukiet bialo-czerwonych gozdzikow z pozdrowieniami od ojca rydzyka dla tego pana pls

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2007-03-29 14:48:39
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy moge prosic o opinie ?

    ----

    Witam

    Uprzejmie wyjaśniam, iż uzupełnienie Regulaminu Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych nie oznacza jego zmiany, gdyż nie doszło do zmiany praw
    lub obowiązków Abonentów.

    W przypadku zmiany regulaminu Abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy bez
    odszkodowania o ile nie akceptuje wprowadzonych zmian. W tym przypadku
    Abonent nie ma żadnej możliwości, aby nie zgodzić się z trybem postępowania
    reklamacyjnego, który wynika z obowiązujących przepisów prawa. Brak jest
[...]

    W związku z powyższym nie przysługuje zerwanie umowy terminowej bez
    naprawienia szkody wynikającej z Warunków promocji, w której umowę zawarł
    Abonent.

    z poważaniem

  • 8. Data: 2007-03-30 06:16:48
    Od: <br>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy moge prosic o opinie ?

    Za bardzo się nie znam ale wg to mnie jest to podobna
    sytuacja jak do tej, w której radni mieli stracić mandaty
    za opóźnione złożenie oświadczeń.
    Niby tracili zgodnie z prawem ale ta podstawa prawna
    nie była zgodna z prawem.

    br

  • 9. Data: 2007-03-30 06:43:00
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > za opó&#65533;nione złożenie o&#65533;wiadczeń.
    > Niby tracili zgodnie z prawem ale ta podstawa prawna

    LOL. Pan z Ery? ;)

    nie wprowadzaj Pan zamieszania

    pozdrawiam
    d.

  • 10. Data: 2007-03-30 07:31:14
    Od: <br>

    > LOL. Pan z Ery? ;)
    >
    > nie wprowadzaj Pan zamieszania

    No wlasnie nie z Ery ale probuje obiektywnie spojrzec
    na problem. Niby ci, co powoluja sie na przepis mowiacy
    o zmianie regulaminu maja racje ale z drugiej strony
    pozostaje pewien niesmak...
    W poprzednim poście nie napisałeś jakie prawa lub
    obowiązki abonenta zostały zmienione a jedynie
    napisałes enigmatycznie "nie? chyba jednak tak"

    Pzdrawiam,
    br