  • 1. Data: 2009-11-13 13:19:23
    Temat: Rozróba z komentarzami allegro
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Przed chwilą w Radiu Kraków słyszałem, że jakiś koleś robi zadymę z
    allegro za mściwy komentarz. Coś tam było o UOKiK i sądzie, ale nie
    słyszałem wszystkiego. Być może powtórzą jeszcze, poza tym po godz.
    16:00 ma być o tym więcej w audycji "Co niesie dzień?", polecam
    posłuchać, można przez sieć.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846