  • 11. Data: 2011-10-16 11:17:33
    Temat: Re: Rozpatrzenie podania przez uczelnię
    Od: <s...@a...pl>

    > terminy składania podań, za których przekroczenie nalicza kary.

    To złożenie podania jest gdzieś obowiązkowe? Wydawało mi się, że podanie
    sieskałda, jesli ja czegoś chcę, a nie dlatego, że ktoś chce. Więc albo to
    nie chodzi podanie, albo to coś to nie jest karą.

  • 12. Data: 2011-10-17 22:00:19
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > To napisz wreszcie, o co chodzi. Bo ludzie będą się cudów domyślać.

    Nikt nie bedzie sie niczego domyslal. Po prostu gosc pisze tak, jak by mial
    trudnosci z przekazaniem mysli (ni cholery nie idzie zrozumiec, o co mu
    chodzi), a jak ktos grzecznie prosi o dokladniejsze informacje, to go
    obraza. Dla kogos takiego nie warto sie domyslac. Po prostu niech idzie
    gdzie indziej szukac odpowiedzi.

    Chcesz precyzyjnej odpowiedzi? Zadaj precyzyjne pytanie. To moja dewiza.
    Wymyslona przeze mnie.
    ozdrawiam.
    Ajgor

    http://ajgor.blog.onet.pl