  • 1. Data: 2008-03-31 13:42:29
    Temat: Rózna cena
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    Czy organizator imprezy (wystawa psow rasowych) moze pobierac zasadniczo
    rozna oplate od wystawcow ze swojego kraju (700 koron slowackich) i inna od
    obcokrajowcow (40 euro).
    W zaden sposob 700 koron nie przypomina mi kwoty 40 euro, chocbym nie wiem
    jak to przeliczal.
    Nie jest to dyskryminacja innych narodow UE?
    Kiedys w komunistycznej Polsce hotele inaczej kosztowaly dla krajowcow a
    inaczej dla obcych.

    Pozdrawiam
    Am

  • 2. Data: 2008-03-31 13:44:43
    Temat: Re: Rózna cena
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Am_i" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > od obcokrajowcow (40 euro).
    > W zaden sposob 700 koron nie przypomina mi kwoty 40 euro, chocbym nie wiem

    Dodam jeszcze, ze nie przyjma odemnie zaplaty w zlotowkach (ok) ani w swoich
    koronach tylko 40 euro i koniec.

    Am

  • 3. Data: 2008-03-31 16:06:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dodam jeszcze, ze nie przyjma odemnie zaplaty w zlotowkach (ok) ani w
    > swoich koronach tylko 40 euro i koniec.

    Zaglosowac nogami i nie jechac na te wystawe. Jest tyle w kraju.

    Dziwne jest to o tyle, ze przewaznie na miedzynarodowych imprezach mniejsze
    wpisowe bierze sie od zagranicznych druzyn, niz od krajowych. Zawsze
    przyjazd zawodników z zagranicy podnosi prestiz imprezy. Przy okazji
    zagraniczna druzyna ponosi koszty przyjazdu i czasem noclegu. Ale moze w
    kynologii jest inaczej, bo nie uczestniczylem w takich zawodach. Upewnij
    sie, czy czasem we wpisowe nie jest wliczony przykladowo hotel.

  • 4. Data: 2008-03-31 17:08:42
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Zaglosowac nogami i nie jechac na te wystawe. Jest tyle w kraju.

    Nie "zrobie" bazujac na krajowych wystawach Interchampiuonatu. Nie pokaze,
    ze mam np. reproduktora swiatowej klasy np. Niemcom wystawiajac psa w
    Krakowei. Itp..
    Nie chodzi o bojkot a o to czy przypadkiem prawo europejskie nie zabrania
    róznego traktowania obywateli krajów UE.

    > Dziwne jest to o tyle, ze przewaznie na miedzynarodowych imprezach
    > mniejsze wpisowe bierze sie od zagranicznych druzyn, niz od krajowych.
    > Zawsze przyjazd zawodników z zagranicy podnosi prestiz imprezy.

    Zgadza sie, ale nie o to chodzi. Nie bedziemy tu przeciez prowadzic dyskusji
    tego typu.

    Prosilem i nadal prosze o informacje czy prawo europejskie dopyszcza
    stosowanie tak roznych oplat dla obywateli wlasnego kraju i kraju innego ale
    ciagle nalezacego do wspolnoty.

> [...]
    >Upewnij sie, czy czasem we wpisowe nie jest wliczony przykladowo hotel.

    Nie jest inaczej.

    pozdrawiam
    Am

  • 5. Data: 2008-04-01 11:19:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i juz masz odpowiedz.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-04-01 14:51:23
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

> [...]
    > Nie jest to dyskryminacja innych narodow UE?
    > Kiedys w komunistycznej Polsce hotele inaczej kosztowaly dla krajowcow a

    Naprawde nikt nie wie co mowi na ten temat prawo?
    Czy jest jakas grupa dyskusyjna gdzie mozna pytac o taka sprawe?

    am

  • 7. Data: 2008-04-01 15:43:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Am_i" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci

    Nie spotkalem sie z zadnym przepisem unijnym na ten temat. Zreszta sensu by
    to zadnego nie mialo. Ustawili by jednakowa cene i promocje do krajowców.