  • 1. Data: 2002-02-20 09:25:34
    Temat: Rozliczenia w spolce zoo
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze,
    Spolka ktora tworze z kolegami rozliczala sie do tej pory podpisujac z
    wspolnikami umowy na dzielo ( 50% kosztow, itd), dywident nie bylo, raz
    nadwyzke przeznaczylismy na pokrycie przyszlych strat. Od paru miesiecy
    zarzad nie podpisuje ze mna umow, twierdzi ze spolka jest w zlej kondycji,
    wiem ze umowy takie podpisywane sa z rodzinami innych spolkowiczow, w ten
    sposob doprowadzaja to zerowego bilansu lub straty. Ze mna chca rozwiazac
    umowe o prace i odkupic za grosze udzialy. Co mam robic? Czy moge to gdzies
    zglosic? Gdzie? Czy do odzyskania sa pieniadze "podzielone" w ten sposob
    pomiedzy moich "wspolnikow"? Czy oni postepuja zgodnie z prawem?

    prosze o pomoc

    wojtas