    From: GWD <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozliczanie opłat za ogrzewanie - wspólnota mieszkaniowa
    Date: Sun, 10 Jan 2010 12:57:55 -0800 (PST)

    Witam
    Chciałbym poprosić o pomoc w ustaleniu informacji w jaki sposób i na
    podstawie jakich aktów prawnych powinna być rozliczana energia cieplna
    zużyta przeze mnie do ogrzewania mieszkania. Sytuacja wygląda tak że
    mieszkam w mieszkaniu w bloku w którym istnieje wspólnota
    mieszkaniowa. Dostałem jakiś świstek z informacją ile mam zapłacić za
    pewnien okres za tzw "ogrzewanie". Szkopuł w tym że poza zużyciem
    podanym w kilo dżulach /licznik na każdy lokal/ nie mam tam informacji
    skąd wzięła się podstawowa stawka za kilo dżul. Poza tym jest to ujęte
    jako "Rozliczenie kosztów zarządzania". Wzbudziło to mój niepokój bo
    nie mam pewności czy ktoś nie wziął sobie stawki z "niewiadomoskąd" a
    poza tym mam wątpliwości co do samego nazewnictwa we wspomnianym
    piśmie z informacją o kwocie do zapłaty. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu
    jak to powinno wyglądać.

    dziękuję
    pozdrawiam
    Marek