  • 11. Data: 2003-03-26 08:48:15
    Temat: Odp: Odp: Rozdzielnośc majątkowa - WAŻNE!!
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Albo jestem ciemny albo tu nie ma odpowiedzi na moje wczesniejsze pytanie:
    " > data zniesienia wspolności majątkowej jest datą
    > od ,której nie odpowiada ze długi
    A jeśli dług powstał w trakcie trwania wspólnoty majątkowej? "
    Pozdrawiam
    Madab

  • 12. Data: 2003-03-26 18:08:49
    Od: "Ola" <k...@w...pl>

    "§ 3. Względem osób trzecich wyłączenie odpowiedzialności solidarnej jest
    A co z prawomocnym wyrokiem sądu o rozdzielności??? Jeśli facet będzie
    chciał pożyczyć kasę i nie poinformuje o nim, to mogą ścigać żonę???

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5rk3t$qpd$...@a...news.tpi.pl...