  • 1. Data: 2003-10-20 10:24:40
    Temat: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "ws" <q...@w...pl>

    Witam.
    W jaki sposob zfirmalizowac rozdzielnosc majatkowa? Oboje malzonkow sie na
    to zgadza. Gdzie trzeba sie z tym udac, ile to kosztuje i co konkretnie
    daje.

    Pozdr

  • 2. Data: 2003-10-20 11:48:33
    Temat: Odp: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Witam
    Do notariusza trzeba sie wybrać, koszt nieduży mysle że w granicach
    około 100 zł.
    Co daje? sam nie wiem do końca, ale jak się decydujecie to chyba w
    konkretnym celu.
    --
    maciek

  • 3. Data: 2003-10-20 12:10:45
    Temat: Re: Rozdzielnosc majatkowa
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "ws" <q...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > to zgadza. Gdzie trzeba sie z tym udac, ile to kosztuje i co konkretnie

    notariusz, ponad 500 zł

  • 4. Data: 2003-10-20 17:41:16
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "ws" <q...@w...pl> wrote in message
    > >
    > notariusz, ponad 500 zł

    I daje bezbieczenstwo. Tobie albo zonie. W zaleznosci co kto ma.. :-)

  • 5. Data: 2003-10-20 21:05:19
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > na

    > I daje bezbieczenstwo. Tobie albo zonie. W zaleznosci co kto ma.. :-)

    I kto co planuje :-)

    Od czasu zniesienia wspólności ( bo to tak się nazywa właściwie ) ponosicie
    odpowiedzialność tylko za swoje osobiste zobowiązania swoim osobistym
    majątkiem i to co zarobicie nie wchodzi do majątku wspólnego, tylko
    pozostaje właśnoscią tego, co zarobił/kupił. Tak w skrócie.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-10-21 05:32:43
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "maciek" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > około 100 zł.
    > Co daje? sam nie wiem do końca, ale jak się decydujecie to chyba w

    Halo, tutaj ziemia.
    Gdzie ty żyjesz? na marsie?