    From: Adam Rejnhard <a...@c...xp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozdzielność majątkowa
    Date: Thu, 10 Nov 2005 09:56:29 +0000 (UTC)

    Witam!
    Mam pytanko. Jak wygląda ustalenie rozdzielności majątkowej od strony
    praktycznej? Z tego co się orientuje, to potrzebny jest akt notarialny.
    W związku z tym mam następujące pytanie:

    1. Co się dzieje jeżeli jeden z małżonków nie wyraża na to zgody?
    Jeżeli nie wyraża, to jakie kroki należy podjąć, aby mimo wszystko
    ustanowić tę rozdzielność?

    2. Czy majątek wspólny, który był wspólny do czasu ustalenia
    rozdzielności majątkowej nadal pozostaje majątkiem wspólnym?
    Czy można również podzielić ten majątek?

    3. Ile trwa i ile kosztuje ustalenie takiej rozdzielności w przypadku
    gdy małżonkowie są zgodni i w przypadku gdy jeden z nich nie wyraża
    zgody?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Dodam, że zależy mi na informacjach
    praktycznych + podstawy prawne.