  • 11. Data: 2015-10-02 08:55:48
    Temat: Re: Równi i równiejsi wobec prawa.
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 01.10.2015 o 15:25, marsel pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Ale prawo nie jest pisane pod niego i jako samorządowiec powinien raczej
    > dawać dobry przykład a nie wręcz odwrotnie.

    Tak z ciekawości: Według Ciebie to pod kogo jest pisane prawo?

    --
    Wiesiaczek (dziś z tych... Tychów)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2015-10-02 10:30:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    J.F. pisze:

    >To działa tak, że następnym razem policjant, który gościa zobaczy za
    >kierownicą odwróci się i uda że nic nie widział. Nie wnikając czy ma
    >0,6 czy 6,0 promila.

    No widzisz - jakos tak nie zadzialalo.
    A przypadkow zlapanych pijanych wojtow, burmistrow, urzednikow jest
    wiecej.
    Ba - nawet policjanci sie zdarzaja.

    J.

  • 13. Data: 2015-10-02 11:16:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-10-15 o 23:27, marsel pisze:

> [...]
    > ma między innymi art. 6 punkt 2.
    > Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na podstawie wyboru lub powołania
    > może być osoba, która spełnia wymagania określone w ust. 1 oraz nie była
    > skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
    > oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    >
    > Teraz nie wiem czy prowadzenie po pijaku to umyślne przestępstwo i czy
    > członek zarządu powiatu zatrudniony jest na podstawie wyboru lub powołania.
    >
    > Nie wiem, nie znam się. W każdym razie wszystko w tym konkretnym wypadku
    > dąży do tego żeby sprawę zamieść pod dywan.

    Jest przestępstwem umyślnym. Natomiast pojęcie "samorządowiec" jest
    bardzo pojemne - nie wiem, czy musi być nawet pracownikiem. Radny
    przykładowo na pewno nie wchodzi w rachubę.

  • 14. Data: 2015-10-02 11:25:18
    Od: marsel <m...@c...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "marsel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No widzisz - jakos tak nie zadzialalo.

    Przełożeni policjanta, który dokonał zatrzymania robią wszystko zadziałało.

  • 15. Data: 2015-10-02 11:27:37
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Jest przestępstwem umyślnym. Natomiast pojęcie "samorządowiec" jest
    > bardzo pojemne - nie wiem, czy musi być nawet pracownikiem. Radny
    > przykładowo na pewno nie wchodzi w rachubę.

    Ten konkretny facet nie jest radnym, ale wolnej stopy został powołany na
    etatowego członka zarządu, a to już chyba jest pracownik samorządowy.

  • 16. Data: 2015-10-02 11:33:03
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Wiesiaczek pisze:
    a.pl...

    > Tak z ciekawości: Według Ciebie to pod kogo jest pisane prawo?

    W/g mnie, to kto się tylko dorwie do struktur władzy czy decyzji, to
    ciągnie wszystko pod siebie.
    Zdałem?

  • 17. Data: 2015-10-02 11:34:14
    Od: marsel <m...@c...pl>

    Miało być: żeby wszystko zadziałało.

  • 18. Data: 2015-10-02 16:43:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-10-15 o 11:27, marsel pisze:

    > Ten konkretny facet nie jest radnym, ale wolnej stopy został powołany na
    > etatowego członka zarządu, a to już chyba jest pracownik samorządowy.

    Trzeba by było sprawdzić, czy to powołanie faktycznie ma miejsce. Czy
    nie jest to umowa o pracę zawarta w inny sposób. Ale może być coś na
    rzeczy faktycznie.

  • 19. Data: 2015-10-03 18:16:18
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 01 Oct 2015 23:27:15 +0200, marsel napisał(a):

    > Teraz nie wiem czy prowadzenie po pijaku to umyślne przestępstwo

    A jakie niby? W afekcie? Zawsze mógł być tak pijany, że nie pamiętał, że
    pił i myślał, że to zwykła migrena i że może prowadzić... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 20. Data: 2015-10-06 20:32:53
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 02.10.2015 o 11:33, marsel pisze:
    a.pl...

    > W/g mnie, to kto się tylko dorwie do struktur władzy czy decyzji, to
    > ciągnie wszystko pod siebie.
    > Zdałem?

    Brawo! ;)