  • 1. Data: 2015-09-28 19:00:53
    Temat: Problem z umową.
    Od: Grzesiek <t...@g...com>

    Proszę o pomoc w interpretacji zapisów w umowach. Zawarłem z pewną firmą 3 umowy
    których termin obowiązywania został określony do 2013r, 2019r i 2022r. W międzyczasie
    w 2011r została spisana następna umowa w której znalazł się zapis że umowa ta jest
    kontynuacją wszystkich poprzednich umów i czas jej trwania przedłuża się o 15 lat od
    dnia jej podpisania. W międzyczasie zmieniła się dyrekcja tej firmy i stoi na
    stanowisku że umowa z terminem do 2013r została zakończona ( choć nadal wypłaca
    wynagrodzenie na podstawie tej umowy a ja nadal świadczę usługę tam opisaną), a
    pozostałe umowy zakończą się w datach pierwotnych. Czy nowy dyrektor ma racje?

  • 2. Data: 2015-10-06 18:10:23
    Temat: Re: Problem z umową.
    Od: KAJZ <k...@g...com>

    stanowczo za mało danych aby odpowiedzieć precyzyjnie

    http://jakubowskazawada.com