  • 21. Data: 2021-03-30 13:29:31
    Temat: Re: Robert - klenci do wylegitymowania
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 17:58:55 +0200, J.F. napisał(a):

    > Czy domagasz sie policjanta w kazdym kosciele ? :-)

    Nie, ale to nie ja głoszę pogląd, że należy wszystkich legitymować, bo
    każdy może być poszukiwany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2021-03-30 14:59:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nie, ale to nie ja głoszę pogląd, że należy wszystkich legitymować,
    >bo
    >każdy może być poszukiwany.

    Ale nie "kazdego legitymowac", tylko "kazdego mozna legitymowac".

    Wylegitymujesz 1000 losowych osob, to moze na poszukiwanego trafisz
    ... jak akurat nie masz wazniejszych zadan, typu odganianie ludzi spod
    willi Prezesa ...

    J.

  • 23. Data: 2021-03-30 15:25:08
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Wylegitymujesz 1000 losowych osob, to moze na poszukiwanego trafisz
    > ... jak akurat nie masz wazniejszych zadan, typu odganianie ludzi spod
    > willi Prezesa ...

    Byłeś tam kiedyś (pod rzekomą willą) kiepski prowokatorku i ktoś cię
    odgonił, czy jak zwykle pierdolisz jak potłuczony?

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2021-03-30 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > I taki leming jak zobaczy taki tekst w ściekowym fejsbuku będzie to
    > powtarzał na serio.

    No tak, znamy takich osiołków co są w stanie powtorzyc jakas bzdure bez
    weryfikacji, oprzec na niej argumentacje w dyskusji i jeszcze sie
    obrazac ze ktos wytknie absurdalnosc tegoż.
    Znamy takich, znamy... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 25. Data: 2021-03-30 19:01:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Są też tacy co wierzą w niewidzialną rękę rynku, globalizm, ocieplenie
    klimatu powodowane przez człowieka, fachowość i skuteczność WHO czy
    pilnowanie praworządności przez komisję europejską.
    I co z tego?

  • 26. Data: 2021-03-30 19:03:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 30.03.2021 15:25, TomN wrote:
    > J.F. w

    > Byłeś tam kiedyś (pod rzekomą willą) kiepski prowokatorku i ktoś cię
    > odgonił, czy jak zwykle pierdolisz jak potłuczony?

    Well...

    https://static.polityka.pl/_resource/res/path/b0/50/
    b050e367-5277-4b57-8d6b-abdf9270cfe6_f1400x900

  • 27. Data: 2021-03-30 19:03:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Odezwał się zakompleksiony nieudacznik co się kłóci o byle gówno a
    czasem usiłuje być dowcipny ;-)

    Zajmij się czymś pożytecznym. Byłeś dzisiaj w pracy? Zrobiłeś coś dla
    ludzkości? Śmieci wyniosłeś? Cokolwiek?

  • 28. Data: 2021-03-30 19:36:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 30.03.2021 15:25, TomN wrote:

    >Well...
    >https://static.polityka.pl/_resource/res/path/b0/50
    /b050e367-5277-4b57-8d6b-abdf9270cfe6_f1400x900

    Wow.

    A tramwaje to kto wylaczyl - policja, mpk, demonstranci ?

    J.

  • 29. Data: 2021-03-30 21:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Odezwał się zakompleksiony nieudacznik co się kłóci o byle gówno a
    > czasem usiłuje być dowcipny ;-)

    I tak byś nie zrozumiał :)
    Zakompleksiony chujku (to tak zeby znizyc sie do twojego poziomu
    dyskusji)

    > Zajmij się czymś pożytecznym. Byłeś dzisiaj w pracy? Zrobiłeś coś
    > dla ludzkości? Śmieci wyniosłeś? Cokolwiek?

    Mozesz swojej mamusi dawac dobre rady.

    Ale widze ze powoli dociera ze wyszedłes na niewiarygodnego frajera.
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 30. Data: 2021-03-31 00:03:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    0/b050e367-5277-4b57-8d6b-abdf9270cfe6_f1400x900

    > Wow.
    >
    > A tramwaje to kto wylaczyl - policja, mpk, demonstranci ?

    I najważniejsze, gdzie oni wszyscy sikają?

    --
    Marcin