  • 1. Data: 2002-04-04 08:26:37
    Temat: Rezygnacja z WizjiTV
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Czołem grupowicze.

    Jeszcze nie mam problemu, ale mogę niedługo mieć, więc zwracam się z prośbą o
    poradę. Korzystając z fuzji WizjaTV Cyfra+, zrezygnowałem z ich usług, poprzez
    wysłanie pisemka, że nie zgadzam się na nowy regulamin świadczenia usług. Nowy
    regulamin wszedł w życie z początkiem kwietnia. Z początkiem kwietnia więc
    straciła ważność moja umowa. Oświadczenie, że nie akceptuję nowego regulaminu i
    w związku z tym rezygnuję z ich usług, przesłałem listem poleconym na adres
    opreatora. Mam poświadczenie nadania tego listu. Problem w tym, że wczoraj
    przyszedł do mnie rachunek za kwiecień (z góry). Zadzwoniłem do biura obsługi.
    Pani stwierdziła że żadne pismo nie wpłynęło (wysłałem dwa tyg. temu). Możeliwe,
    że pisemko jeszcze nie dotarło, bądz jeszcze go nie obrobili i dlatego wysłano
    mi rachunek. Ale też możliwe jest (i bardziej prawdopodobne) że moje pisemko im
    po prostu zginęło. Czy mając potwierdzenie nadania mogę spać spokojnie i czekać
    aż sprawa sama się wyjaśni ?

    Pzdr.
    P.D.

  • 2. Data: 2002-04-04 09:03:23
    Temat: Re: Rezygnacja z WizjiTV
    Od: s...@p...fm (sente)

    musisz złożyć pisemną reklamację zaadresowaną do kierownika działu obsługi
    klienta albo coś w ty mstylu - zajlepiej sam zadzwoń i dowiedz sie do kogo
    mozesz to wysłac - tam maja straszny b..... !

    Wiadomosci z ostatniej chwili... >>> http://link.interia.pl/f158b

  • 3. Data: 2002-04-04 09:42:13
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "sente" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    > musisz złożyć pisemną reklamację zaadresowaną do kierownika działu obsługi
    > klienta albo coś w ty mstylu - zajlepiej sam zadzwoń i dowiedz sie do kogo
    > mozesz to wysłac - tam maja straszny b..... !

    I tu jest właśnie problem. Czy mogę uznać, że moje pismo zostało skutecznie
    doręczone i umowa już mnie nie obowiązuje ?.

    Pzdr.
    P.D.

  • 4. Data: 2002-04-04 09:53:47
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    Przemysław Dębski wrote:

> [...]
    > Ale też możliwe jest (i bardziej prawdopodobne) że moje pisemko im po
    > prostu zginęło. Czy mając potwierdzenie nadania mogę spać spokojnie i

    Dokładnie tak samo rolują klientów operatorzy GSM. W takie sytuacji
    najlepiej wysyłać listem poleconym, bo teraz będą twierdzić, że nic nie
    otrzymali, a ty nie masz jak udowodnić, że wysłałeś w przewidzianym
    terminie.

    LFC

  • 5. Data: 2002-04-04 10:04:58
    Od: s...@p...fm (sente)

    musisz zlozyc reklamacje dotyczaca tego ze nie zastosowali sie do twojego
    pisma (zalacz dowod nadania listu).

    Polecam ci nic nie placic bo i tak za jakis czas Ciebie wylacza - oni sami i
    tak niewiele sami wiedza - a ty bedziesz spokojnie sobie z nimi
    korespondowal!
    Z tego co pamietam to zadluzenie musi wyniesc kilkaset zlociszy zeby
    oplacalo im sie w ogole zaczynac windykacje - pamietaj ty zawsze masz dowod
    nadania - to jest twoja linia obrony - dopoki nie znajda twojego pisma sami
    nie wiedza co w nim bylo i moga ci najwyzej podskoczyc do piet.

    #7 Komorka tez ma zycie wewnetrzne... >>> http://link.interia.pl/f158c

  • 6. Data: 2002-04-04 10:47:17
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "sente" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > I tu jest właśnie problem. Czy mogę uznać, że moje pismo zostało
    skutecznie
    > doręczone i umowa już mnie nie obowiązuje ?.

    Dla milej zgody proponuje zadzwonic do owej Pani w BOK i zapytac na jaki
    numer
    "faksnac" dowod nadania i kopie pisma.

    Boguslaw