  • Data: 2003-03-11 19:32:48
    Temat: Rezygnacja z II filaru
    Od: "Daru$" <d...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Właśnie się dowiedziałem, iż moja mama mogła pójść na emeryturę w wieku
    55 lat, gdyby nie fakt, że przystąpiła do II filaru.
    Teraz może pójść na emeryturę 5 lat później, czyli w wieku 60 lat.
    Nie miała pojęcia o tym jak podpisywała II filar (tzn. była pewna, że
    pójdzie w wieku 55 lat) Czy jest jakiś sposób aby to odkręcić,
    wypisać się z II filaru i "zostać" w ZUSie?
    Wydaje mi się, że osoba, która namówiła ją do podpisania II filaru
    miała tego świadomość, ale nie ujawniła tego DRODNEGO szczegółu.

    Czy ktoś spotkał się już z takim problemem?
    Może to już było? Szukałem, googliłem, ale nic nie znalazłem...

    pzdr
    Daru$