    From: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rewizja w poszukiwaniu piratow
    Date: Wed, 26 Nov 2003 10:57:46 +0100

    Witam
    Jak to jest z tym przeszukaniem domu. W lubuskiem jest akcja przeciw
    piractwu. Policja chodzi z nakazem prokuratora oraz gosciem z BSA i sprawdza
    po szafkach plyty i zawartosc kompa. Adresy ma podobno od dostawcow
    internetu.
    Jak to wlasciwie jest z tym nakazem, czy prokurator moze dac nakaz? czy aby
    on byl prawomocny musi go wydac Sad? Podobno tez musi byc uzasadnione
    podejrzenie co do tego, ze zostalo popelnione przestepstwo aby wydac taki
    nakaz? Moze sie myle, poprawcie mnie jezeli tak.
    Prosze bez komentarzy o tym ze nie powinienem uzywac nieorginalnego softu,
    ja po prostu nie lubie jak ktos obcy mi grzebie po szufladach i w szafkach z
    bielizna.

    Bartek