  • 1. Data: 2004-08-13 10:47:09
    Temat: Rewizja policji o nielegalne oprogramowanie
    Od: "Neostrada" <r...@n...pl>

    Jak wielu z nas słyszało o nalotach policji. Mam pytanko, czy policja może
    wkroczyć do naszego domu i czy posiadanie nielegalnego oprogramowania, ale
    do celów prywatnych jest przestępstwem. Ile za to grozi ?

  • 2. Data: 2004-08-13 11:13:05
    Temat: Re: Rewizja policji o nielegalne oprogramowanie
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > Jak wielu z nas słyszało o nalotach policji. Mam pytanko, czy policja może
    > wkroczyć do naszego domu i czy posiadanie nielegalnego oprogramowania, ale
    > do celów prywatnych jest przestępstwem.

    W określonych okolicznościach policja ma prawo wkroczyc do naszego
    mieszkania(bez nakazu), a posiadanie nielegalnego oprogramowania do celow
    prywatnych jest takim samym przestepstwem jak i do innych celow...

    > Ile za to grozi ?

    Od grzywny i konfiskaty sprzetu komputerowego, az do pozbawienia wolności
    włącznie...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, \o o/

  • 3. Data: 2004-08-13 11:40:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cfi7m5$nm$1@korweta.task.gda.pl...

    > Od grzywny i konfiskaty sprzetu komputerowego, az do pozbawienia wolności
    > włącznie...

    z tym sprzetem to nie tak hop od razu, maja prawo co najwyzej skonfiskowac
    twardy dysk, reszte musza zostawic, chyba ze jest on podejzany o piractwo

  • 4. Data: 2004-08-13 11:40:51
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

> [...]
    > mieszkania(bez nakazu), a posiadanie nielegalnego oprogramowania do celow
    > prywatnych jest takim samym przestepstwem jak i do innych celow...

    Gość, co to napisał:
    http://www.howto.pl/modules.php?name=News&file=artic
    le&sid=33 jest innego
    zdania... Więc kto ma rację? ;)

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski

  • 5. Data: 2004-08-13 13:28:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak wielu z nas słyszało o nalotach policji. Mam pytanko, czy policja może
    > wkroczyć do naszego domu i czy posiadanie nielegalnego oprogramowania, ale
    > do celów prywatnych jest przestępstwem. Ile za to grozi ?

    no niby nie jest jak (jezeli oczywiscie nie posiadasz 50 kopii :) )
    nizej ktos podal link do wywiadu z pewna osoba ktora sie wypowiadala na ten
    temat.

    P.

  • 6. Data: 2004-08-13 13:29:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gość, co to napisał:
    > http://www.howto.pl/modules.php?name=News&file=artic
    le&sid=33 jest innego
    > zdania... Więc kto ma rację? ;)

    ten gosc to uzasadnil wiec chyba on.

    P.

  • 7. Data: 2004-08-13 14:02:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gość, co to napisał:
    > http://www.howto.pl/modules.php?name=News&file=artic
    le&sid=33 jest innego
    > zdania... Więc kto ma rację? ;)

    To dość kontrowersyjna i jednostkowa interpretacja owych przepisów i
    niespecjalnie radziłabym ją, jako linię obrony w sądzie. Koniec końców
    kupując windows od pirata za 10zl osiagasz korzyść materialna bo zostaje Ci
    w kieszeni pare setek [ roznica w cenie sklepowej a pirackiej]. To tak
    jakbys na parkingu znalazl otwarty samochod, odjechal nim i tlumaczył się
    pózniej ze przeciez jezdzileś nim tylko dla celów prywatnych:-))

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-08-13 14:11:50
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik szerszen napisał(a):

    > z tym sprzetem to nie tak hop od razu, maja prawo co najwyzej skonfiskowac
    > twardy dysk, reszte musza zostawic, chyba ze jest on podejzany o piractwo

    A skąd ten pomysł, że tylko twardy dysk ??

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-08-13 15:16:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A skąd ten pomysł, że tylko twardy dysk ??

    a po co reszta?

    P.

  • 10. Data: 2004-08-13 16:05:15
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    Konfiskuja CAŁY sprzęt i maja do tego pełne prawo...

    > a po co reszta?

    Po to żebym go pozniej na aukcji policyjnej mogł kupic za tanioche:)