  • 21. Data: 2004-07-24 09:13:31
    Temat: Re: Rewizja domowa za ABONAMENT TV?
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    Witam!
    A mnie najbardziej wkurza, że programy TVP są nadawane z satelity w
    pakiecie zakodowanym i możliwe do odbioru tylko w przypadku "zapisania" się
    do platformy cyfrowej.
    Czy to jest zgodne z żądaniem ustawowej przymusowej zapłaty dla tejże
    telewizji, opłaty ściganej przez aparat państwowy?
    Kompaner

  • 22. Data: 2004-07-24 14:51:53
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Jak można zarejestrować posiadanie odbiornika, którego się nie posiada?
    > Obwód logiki Ci się w mózgu przepalił, czy co...?

    Nie jest to takie bez sensu. Jak starasz sie o pozwolenie na bron to najpier
    ubiegasz sie o promese, z promesa kupujesz giwere, a potem na ta giwere
    dostajesz pozwolenie.

    Cezar