eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRestauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu › Restauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu
  • Data: 2008-01-19 16:35:02
    Temat: Restauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu
    Od: "Olencjaf" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie odnosnie mozliwosci skladania reklamacji zamowionego posilku.

    Ponizej przedstawiam hipotetyczna sytuacje:

    Klient przychodzi do restauracji/kawiarni i zamawia deser - tiramisu. Klient
    zjada kawalek "tiramisu" i stwierdza ze nie jest to tiramisu lecz po prostu
    zwykly tort.

    Czy klient ma prawo odmowic zaplaty za takie danie ? (klient zamawial tiramisu a
    dostal deser, aczkolwiek inny) czy kawiarnia jako "tiramisu" moze sprzedawac
    dowolny deser ?

    W razie jesli klient ma prawo do reklamacji takiego dania to czy powinien
    najpierw zaplacic za danie, a nastepnie zlozyc stosowna reklamacje na pismie
    (jesli kelner nie uzna ustnej) czy tez po prostu odmowic zaplaty ?

    Rownoczesnie chcialbym zapytac co zrobic jesli danie jest nieswieze ;)

    archiwum grupy oczywiscie przejrzalem, lecz nie udalo mi sie znalezc zadnych
    watkow powiazanych z wyzej opisana sytuacja.

    pozdrawiam,
    Olencjaf

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1