eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRestauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu › Re: Restauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu
  • Data: 2008-01-19 22:59:10
    Temat: Re: Restauracja - niezgodnosc zamowionego dania z pozycja w menu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.01.2008 o...@o...pl <o...@o...pl> napisał/a:
    >>Załóżmy jednak, że restaurator
    >> faktycznie nie wywiązał się z umowy i zamiast filetu z bardzo drogiej
    >> ryby za 1000zł w rzeczywistości klient otrzymał filet z mintaja.
    > no wlasnie.. czy klient wogole moze cokolwiek zrobic procz postanowienia ze
    > wiecej danego lokalu nie odwiedzi ?

    Z praktycznego p. widzenia MZ niewiele. Jak się uprzesz to przy świadkach
    mozesz pobrać próbkę papu i zabezpieczyć. W ewentualnym postępowaniu
    sądowym będziesz musiała udowodnić, że to tiramisu z tej właśnie
    restauracji a gdy kwestionujesz np. świeżość, ze przechowywałaś tak
    pobraną próbkę w odpowiednich warunkach (że nie ty jesteś źródłem
    nieświeżości). W warunkach amatorskich będzie to sporym wyczynem, ale
    ostatecznie można chodzić do restauracji np. z fabrycznie zapakowaną
    jednorazową strzykawką i dewarem z ciekłym azotem czy inną lodówką. Potem
    nalezy zadbać o własciwe zabezpieczenie (też dowodowe) tego wszystkiego do
    czasu powołania biegłego i już możemy mieć nadzieję, że sprawa zakończy
    się po naszej myśli.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1