eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ? › Reseller - zadnych praw ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed.neos
    trada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    !news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <nie_podaje_adresu@ze_wzgledu_na.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reseller - zadnych praw ?
    Date: Thu, 13 Mar 2008 20:53:25 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <frc0r7$7hm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abwc17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1205438119 7734 83.8.226.17 (13 Mar 2008 19:55:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Mar 2008 19:55:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:521951
    [ ukryj nagłówki ]

    Prowadzę firmę komputerową gdzie sprzedaję głównie notebooki, monitory,
    nawigacje itp.
    Coraz częściej zdarza się, że otrzymuję z hurtowni wadliwy towar, np.
    uszkodzony mechanicznie twardy dysk, notebook z wadami matrycy (wypalone
    pixele), sprzęt oryginalnie zapakowany.
    Dzisiaj klient kupował monitor LCD 19" i po wypisaniu gwarancji i wydaniu
    paragonu zażyczył sobie aby jednak sprawdzic jak działa. Po otwarciu kartonu
    i wyjęciu monitora okazało się , ze ma pękniętą matrycę - tak jakby coś od
    środka ją wypchnęło. Klientowi wydałem drugi monitor i jestem prawie 600 zł
    do tyłu nie z mojej winy. Karton i styropiany były nietkniete więc
    uszkodzenie w transporcie odpada. Monitor juz musiał taki byc zapakowany na
    produkcji. Hurtownia nie przyjmie sprzetu serwis równiez - takich przypadków
    jest kilka w roku.
    Federacja konsumentów chroni klienta ostatecznego ale nie spotkałem sie z
    żadnym prawem chroniącym resellera.
    Macie moze jakieś pomysły jak sobie radzic w takich sytuacjach ?

    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1