  • 1. Data: 2010-03-28 01:31:14
    Temat: Reprezentacja spółdzielni
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hej,
    Pytanie.

    we wpise w KRS stoi

    OŚWIADCZENIA WOLI ZA SPÓŁDZIELNIĘ SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB
    JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK

    I u notariusza pojawia mi sie członek zarządu z pełnomocnictwem do
    reprezentowania prezesa zarządu.

    czy członek zarządu z pełnomocnictwem prezesa to dwie osoby i wystarczy,
    czy ciągle jednej brakuje do podpisania aktu.

    Jednym słowem czy jedna osoba może reprezentować dwie. Samą siebie i
    kogoś jeszcze jako pełnomocnik.

    Notariuszka najwyraźniej nie miała pojęcia o co biega i uznała, że dla
    niej to jest wystarczające.

  • 2. Data: 2010-04-01 09:36:26
    Temat: Re: Reprezentacja spółdzielni
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 27 Mar 2010, witek wrote:

    > Jednym słowem czy jedna osoba może reprezentować dwie. Samą siebie i kogoś
    > jeszcze jako pełnomocnik.

    Hm... nie widzę przeszkód, ktoś widzi?

    Jest jeszcze pytanie, czy w tym konkretnym przypadku nie ma zastosowania
    art.95 KC - pełnomocnictwo można stosować tylko wtedy, jeśli żaden
    przepis się temu nie sprzeciwia. To zastrzeżenie na wypadek jakby były
    jakieś konkretne ograniczenia w prawi spółdzielczym oczywiście.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-04-02 11:46:53
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    www.serwisprawa.pl/artykuly,28,737,czlonek-zarzadu-m