  • 1. Data: 2010-03-27 21:02:46
    Temat: Prawo jazdy (UK) zmienione dane osobowe
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    Witam ponownie,

    Postanowilem stworzyc nowy watek dotyczacy zmienionych danych osobowych,
    gdyz przydstawiona sytuacja rozni sie znacznie od tej z watku o danych
    osobowych w CV.

    Jedzie delikwent do UK. Zmienia sobie tam naziwsko i drugie imie (zezwala na
    to "deed of change of name"). Robi tam prawo jazdy juz na zmienione
    nazwisko. Przyjezdza do Polski. W Polsce nie zmienia sobie nazwiska (nawet
    sie o to nie stara, ale ma w planie...). Zostaje zatrzymany do kontroli
    drogowej i ... prawo jazdy ma na X-mann, a dowod osobisty na X-inski.

    Czy dobrze mi sie wydaje, iz z punktu widzenia prawa wszelkie ,,standardy"
    sa zachowane? (legitumuje sie jako (Polak) X-inski (DO), a swoje
    uprawnienia do kierowania pojazdem poswiadcza DL na naziwsko X-mann).

    R.
    Mem

  • 2. Data: 2010-03-27 21:19:56
    Temat: Re: Prawo jazdy (UK) zmienione dane osobowe
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mem wrote:
> [...]
    > sa zachowane? (legitumuje sie jako (Polak) X-inski (DO), a swoje
    > uprawnienia do kierowania pojazdem poswiadcza DL na naziwsko X-mann).

    w takim przypadku lepiej dowodu ze soba nie nosic i miec wszystkie
    dokumenty na x-mann.
    Po co prowokowac durną sytuacje, w której dalej sie nie pojedzie,

  • 3. Data: 2010-03-28 20:23:07
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 27 Mar, 23:02, "Mem" <m...@n...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > sie o to nie stara, ale ma w planie...). Zostaje zatrzymany do kontroli
    > drogowej i ... prawo jazdy ma na X-mann, a dowod osobisty na X-inski.

    A po co pokazuje dowod?

  • 4. Data: 2010-03-29 12:30:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >a dowod osobisty na X-inski.

    dowód nie jest potrzebny do kierowania pojazdem

  • 5. Data: 2010-03-30 09:01:45
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    > dowód nie jest potrzebny do kierowania pojazdem

    Zakladajac, ze X-skiemu nalezy sie mandat, a nie chce on dostac gotowkowego
    to juz raczej jest potrzebny.

  • 6. Data: 2014-07-22 14:04:36
    Od: k...@g...com

    W takiej sytuacji szkoda, że nie można zachować polskiego prawa jazdy, chyba? :)
    jeszcze nie mam żadnego i właśnie rozważam zrobienie go w UK. Mieszkam z chłopakiem i
    zamierzamy jeszcze być tutaj przynajmniej pół roku. Czytałam na stronie
    http://www.emano.co.uk/ że w tym roku weszła ustawa i tylko w języku angielskim i
    walijskim można zdawać ;/ trochę jestem przerażona, ale z drugiej strony myślę, że to
    nie musi być takie znowu trudne... co myślicie??

  • 7. Data: 2014-07-22 14:49:05
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > co myślicie??
    Myślimy, że słabo się starasz...