    From: "Krzysztof \"Kris\" Kalus" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Renta rodzinna
    Date: Thu, 27 Nov 2003 11:02:41 +0100

    Witam

    Mam takie pytanie odnosnie renty rodzinnej dla osoby uczacej sie.
    Wg przepisow osoba uczaca sie, mzoe do 25roku zycia pobierac rente rodzinna
    po zmarles osobie. Chcicalem sie dowiedziec, jak to jest obecnie, w
    przypadku kontynuowania nauki na studiach podyplomowych, gdy osoba
    pobierajaca rente dodatkowo podejmie prace. Zawsze bylo tak, ze mogla
    zarobic 130% minimalnego wynagrodzenia. Czy dalej tak jest, czy cos sie
    zmienilo w tej sprawie. Pytam, bo doszly mnie sluchy, ze w przypadku
    podjecia pracy, renta jest wstrzymywana.
    Sytuacja, gdy np studiujac na podyplomowych zaocznie, jednoczesnie zatrudnie
    sie na staz.

    Pozdrawiam
    Kris